Hudba mého srdce #7

července 06, 2015

 

První týden prázdnin je za námi a já tu pro vás opět mám Hudbu mého srdce. Minulý týden jsem teda poslouchala opravdu dost písniček. To víte, mám čas, až spousty času, takže si na youtubku hledám nové písničky, a narazím na několik naprosto skvělých, ale abych vás dneska neunudila tolika písnička, rozhodla jsem se vám dnes ukázat jen část z nich, a za týden se dočkáte těch dalších. A čeho se dočkáte příští týden? Možná vám poslední písnička napoví. :-)

První písničkou, kterou jsem minulý týden poslouchala je píseň Your Sound Good To Me od Lucy Hale. V minulém článku jsem vám od ni představovala písničku Lie Little Better, a nedávno jsem se podívala po jejích dalších písničkách, a narazila jsem právě na tuto. Lucy Hale je opravdu skvělá zpěvačka, její písně si mě vždy získají, a já se těším, až objevím nějaké další z její tvorby.

 

Když tento článek píšu, tak právě nyní nejvíce ujíždím na novince od Rachel Platten, Fight Sing. Šla jsem na youtube s tím, že si pustím jinačí písničku, ale tato mě tak nějak přitahovala, říkala mi pusť si mě, pusť si mě, a naprosto toho nelituji! Rachel se tato písnička opravdu povedla a stejně tak i videoklip, a já si rozhodně nenechám ujít další její písničky.

 

A jedna úžasná písnička, Just A Dream od Nelly. Tedy, originál je od Nelly, ale toto je cover, který nazpívali Christina a Sam. Tento cover znám již dlouho. Vlastně si už nepamatuji, kdy jsem na něj narazila. Hodně se mi líbí, co Christina a Sam s písničkou provedli. Slyšela jsem i originál, ale cover si mě získal mnohem více. A nejen mě. Tato píseň má na youtube tolik zhlédnutí, až to není možné. Pokud jste tuto píseň ještě neslyšeli, tak to rozhodně napravte!


You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide