Hudba mého srdce #10

července 27, 2015


Týden se s týdnem sešel a já tu mám pro vás další Hudbu mého srdce. Nejprve vám přeji hezké pondělí a nový začátek týdne. Toto je již poslední pondělí v měsíci červenci, a to znamená, že je za námi již polovina prázdnin. Štve mě to, jelikož jsem nestihla ještě ani polovinu toho, co jsem si naplánovala.

Ale zpět k tématu. Minulý týden probíhal Čtečkaton, a místo shánění si nových písniček a poslouchání něčeho nového, jsem trávila dny zalezlá na balkoně nebo v posteli a četla jsem si. Poslouchala jsem dokola jednu a tu samou písničku This Time od Toma Becka, a neřešila svět. Pak jsem ale zaslechla novou písničku od Demi Lovato, a jako bych se probudila.


"Don't tell your mother
Kiss one another
Die for each other
We're cool for the summer."

Pár dní už to bude, co jsem prvně její novinku, Cool For The Summer, slyšela, ale bohužel mě nezaujala. Není u mě pravidlem, že když mám oblíbeného umělce, všechny písně od něho se mi líbí, takže tomu nebylo ani zde, u Demi.

Pak mě ale Demi velmi překvapila, když jsem uviděla oficiální videoklip k písni a znovu se do písně zaposlouchala. Demi, stejně jako Selena, překvapila svět novým zvukem, takže jsem se nedivila, že mě to tolik neoslnilo, ale na druhý poslech a na třetí až na desátý, jsem prostě  rytmu a textu písně podlehla, a v posledních dnech minulého týdne jsem neposlouchala nic jiného než ji. Naprostá nadšenost nakonec, a jsem velmi zvědavá, co z Demi ještě vypadne.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tuhle písničku miluji. A měla jsem to s ní stejně jako ty. Na první poslech mě nezaujala, ale nakonec si ke mně cestu našla. A je jedním slovem úžasná ♥

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide