Čtečkaton | Příběh mě a moji čtečky (tabletu)

července 24, 2015


Tento projekt pořádá Kejbí.

Den, a já už pro vás mám další tematický článek do Čtečkatonu. Tentokrát to bude můj a moji čtečky příběh. Jelikož nemám čtečku, ale tablet, tak tomu budeme říkat - Příběh mě a moji čtečky (tabletu). A bojte se, bude to trošku delší, takový můj román. :-)

Příběh mě a moji čtečky (tabletu)

Víte, jak už jsem se ke čtení e-knih dostala a také víte na čem e-knihy čtu. To všechno jste měli možnost již včera si přečíst v prvním tematickém článku Čtečkatonu, Proč číst e-knihy. Kdo z vás si tho ještě nevšiml a nečetl, tak zde je odkaz na článek - Proč číst e-knihy.

Tentokrát tu pro vás, ani ne po dni, druhý článek, kterým je na téma Příběh mě a moji čtečky. Jelikož já nemám čtečku, ale tablet, tak čtěte tablet.

Měla jsem na výběr. Tablet nebo přímo čtečku e-knih, ale jelikož mi tablet přišel výhodnější ohledně školy a zapisování si do něho různých poznámek a hlavně, má wi-fi, tak bylo jasno. Chci tablet. V lednu, minulý rok, se mi podařilo přemluvit moji mamku, aby mi tablet koupila. A víte vy co? Vybrala jsem si opravdu špatný tablet. Měla jsem ho několikrát rozbitý, takových problému, co jsem s ním měla. Třikrát mi ho opravili, a pak mi již řekli, že mi ho již znovu neopraví. Dobrý, to mě přimělo dávat si na tablet mnohem větší pozor než dříve, ale stejnak to nestačilo, a samozřejmě se mi opět rozbil. Naprosto ten tablet miluju, vážně. Ironie.

Pak jsem ale v červnu měla osmnácté narozeniny a vydobyla si jak nový mobil, tak tablet. Dostala jsem ho sice o měsíc dříve, ale příběh, jež se k němu váže je naprosto unikátní, ten rozhodně nikdo nemá! 

Bylo 24. května. Byl to poslední týden, kdy jsem měla školní praxi v Lípě. Bylo úžasné dva týdny vstávat v pět ráno to vám povím. Než jsem ale mířila na bus, zkoumala jsem elektra v Lípě a objevila v jednom právě ten tablet, který jsem si přála. A víte, co jsem udělala? Hezky jsem v pět ráno zavolala mamce, která byla v práci, a řekla jí, že v Lípě mají tablet, co chci. A ona na to? Místo toho, aby na mě byla naštvaná, že jí volám tak brzo, a že ji otravuji při práci, mi řekla, a teď cituji - "Běž si ho tam teda zařídit a zítra si ho koupíš". A tím mě mamka opravdu překvapila. Nečekala jsem to. A od té chvíle tvrdím, že budu mamce asi v pět ráno volat častěji, v tu dobu má totiž nejlepší náladu. :-)

Dojela jsem v celku do Lípy, a šla si ho zařídit, ale bohužel mi oznámili, že ho nemají na prodejně, a že mi ho objednají a do dvou dnů ho mám u nich. V pohodě, nevadilo mi čekat. Tak jsem čekala do 26. května. A jelikož já i moje mamka máme tendenci pojmenovat neživé věci podle toho v jaký den k nám dorazili - ano, není to sranda, naše lednička se jmenuje Štěpánka - tak jsem i já pojmenovala svůj tablet, a vyšlo to na Filipa. Takže se seznamte. Můj tablet, Filip.

Tentokrát jsem si nemohla vybrat lépe. Mám ho sice jen měsíc a kus, a stále si zvykám jak vůbec na všechno - vážně to není sranda, vůbec jsem netušila jak pustím film a nebo kde ty své e-knihy najdu - ale po konzultaci s mým bratrem a spolužáky - nová hračka, kdo by odolal - jsme na to přišli.

Doufám, že mi tentokrát tablet vydrží déle, než ten předchozí, taky stál mnohem více, ale za ty peníze mi opravdu stál. Už si teď nedokážu představit svůj život bez něho. Že bych se znovu vrátila ke čtení na mobilu? Sice má již větší displej, ale nyní bych už neměnila, ani za nic. :-)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Taky jsem s mým prvním tabletem měla takové problémy. Třikrát se mi pokazil (Consul 6, kdyby tě to zajímalo ;)), no, a na potřetí mi ho vlastně už nevrátili. Místo něho vrátili peníze. Toho měsíce jsem tuším dostala notebook (který se mi též rozbil - fakt nechápu) a nějak jsem po tabletu netoužila. Po té zkušenosti... když se notebook dlouho neozýval, začínala jsem být zoufalá, tak jsme se s mamkou porozhlédly po novém tabletu, s nímž jsem konečně byla spokojená. Taťka si představoval něco jiného, ale mně se líbí (i když teď ho používá mamka a já čtu přes mobil) a hlavně, ani jednou nemusel do reklamace. :) Není nad to si tablet koupit v kamenné prodejně. :)

    Ačkoli teď mě ta čtečka docela začala lákat... :)

    - http://mikulovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi máme obě smůlu na výběr tabletu...:D Já jsem se taky bála jít do nového. Několikrát jsem svůj výběr řešila s mým bratrem - je to takový expert na všechno elektronické - takže s jeho pomocí jsem si vybrala právě tento nový tablet, a jsem s ním naprosto spokojená. Je pravda, že mě ze začátku taky čtečka lákala, ale bylo to jen takové počáteční poblouznění. Nyní bych už neměnila..:)

      Vymazat
  2. Já taky nějakou dobu četla na mobilu, ale není to ono, nějak si neumím představit číst celou knihu na podsvíceném displeji :D Doufám, že Filip už ti vydrží bez problému déle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu strašné číst na mobilu..:D Měla jsem takovou malou "tatranku" jak mu ze srandy říkám, sice byl dotykový, ale displej měl opravdu malý..:D Nyní už si taky nedovedu představit, jak čtu celou knížku na telefonu. Taky doufám, že Filip přežije déle než můj předchozí tablet, který se mimochodem jmenoval Čestmír - strašné jméno já vím...:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide