Čtečkaton | Jak jsem dopadla?

července 27, 2015


Tento projekt pořádá Kejbí.

Včera skončil Čtečkaton a vy jste určitě zvědaví, co jsem během něho stihla přečíst. Jelikož jsem vás chtěla napínat, tak jsem si nikde nepsala žádné postupy, nic. Ale dočkali jste se, a teď se můžete podívat, co se mi podařilo za týden přečíst.

V první článku, který jsem napsala do Čtečkatonu, byl můj seznam e-knih, které bych si chtěla přečíst - článek naleznete zde. Psala jsem ho v neděli, minulý týden a bohužel jsem netušila, že poslání e-knihy Girl Online trvá tak dlouho, takže mi e-kniha dorazila později, než jsem očekávala, v tom případě jsem se do ní nestihla pustit. Za to jsem se pustila do ostatních.


Podařilo se mi přečíst rovnou tři e-knihy, které jsem si naplánovala - Blood and Snow, Topím se v tobě a Zůstaň se mnou. Na to, že je Blood and Snow 60 stránková novela, jsem na sebe pyšná, protože to byla má první zkušenost a první "kniha", kterou jsem přečetla v angličtině. Chystám na ni recenzi, takže ji brzo čekejte na blogu. Za to zbývající dvě knihy, Topím se v tobě a Zůstaň se mnou, mne zklamaly a jejich pokračování se vyhnu obloukem.

Blood and Snow | Goodreads | Přečteno: 100% | Hodnocení: 3 hvězdičky
Topím se v tobě | Goodreads | Přečteno: 100% | Hodnocení: 2 hvězdičky
Zůstaň se mnou | Goodreads | Přečteno: 100% | Hodnocení: 3 hvězdičky


Nejen tři e-knihy se mi během minulého týdne podařilo přelouskat. Dále jsem také stihla přečíst Starshow od Stefanie, kterou jsem si od ní vyprosila. A opravdu se mi to líbilo, sice to mělo momentů, při kterých jsem řvala jako pominutá, ale jo, líbilo se mi to. Více v recenzi, kterou chystám. Pak jsem se po první zkušenosti s anglickou knížkou - Blood and Snow - pustila po hlavě hned do další, a tou byla krátká novelka The Queen, která je ještě před The Prince. Bylo to milé a vůbec ne špatné. Rozhodně se pustím i do novelky The Prince. A taky jsem začala číst knihu Zom-B. Dostala jsem se ale bohužel jen do poloviny, protože jsem ji začala číst včera, poslední den Čtečkatonu, ale taky je to nějaký postup.

Starshow | Goodreads | Přečteno: 100% | Hodnocení: 4 hvězdičky
The Queen | Goodreads | Přečteno: 100% | Hodnocení: 4 hvězdičky
Zom-B | Goodreads | Přečteno: 50% | Hodnocení: ---

A co jsem stihla napsat za tematické články




A jak jste na tom vy? Stihli jste přečíst vše, co jste si naplánovali? :-) 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Gratuluji k přečtení anglické knížky ^^ a jsem ráda že ti to tak šlo! :)
    A chtěla jsem se zeptat, Zom-B čteš taky v angličtině? nebo v češtině?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!...:D Sice to je kraťoučká knížečka, ale chvíli mi dala zabrat..:D Zom-B čtu v češtině, ale právě jsem se zasekla, nějak mě to přestalo bavit. Snad se to brzy zlepší..:) A všimla jsem si, že jsi mě nominovala u sebe na blogu do jednoho tagu. Určitě ho brzy napíšu, ale právě doháním pár restíků, takže tag bude muset počkat...:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide