Čtečkaton | Čtečkatour

července 25, 2015


Tento projekt pořádá Kejbí.

Ahoj zlatíčka! Třetí den, třetí tematický článek do Čtečkatonu, a tentokrát je již poslední, a jedná se o Čtečkatour. Již delší dobu jsem se s vámi chtěla poděli o své papírové knihy, tedy knihy, které mám v knihovničce, hezky vyrovnané, ale bohužel mi do knihovničky přibude každý měsíc spousta nových knih, takže je to trošku složité.

Ale zpátky k tématu. Čtečkatour je něco jako Bookshelf Tour, ale místo papírových knih, vám ukážu své e-knihy, které mám na tabletu. Přiznám se, že ji jich je docela dost, hlavně anglických e-knih, a to jsem teprve začátečnice ve čtení v angličtině, ale stále to se sebou nevzdávám, a do některých anglických knih se brzo chystám pustit. :-)


Čtečkatour

Tak se na to pojďme podívat. Mám opravdu více anglický knih, než českých. Za to hlavně může Kath a její skvělé recenze a výběr anglických knih. Mám také i pár českých knih. Většina z nich jsou recenzní e-knihy, ale také pár jsem si pořizovala na ebuxu a palmknihách.

Až nyní jsem si všimla, že se mi bohužel neukázali všechny e-knihy, co mám na tabletu, ale jelikož na blogu vedu rubriku Kindletime, což je rubrika, kde vám ukazuji e-knihy, které mi do tabletu přibyly, takže by se tam brzy ty e-knihy měly objevit, takže sledujte a čekejte! :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide