Čtečkaton | Aneb další výzva

července 19, 2015


Tento projekt pořádá Kejbí.

Výzev nikdy není dost, a hlavně u mně.

Před nedávnem jsem narazila na naprosto skvělý projekt od Kejbí, Čtečkaton. Začaly prázdniny a já se hrnu do každé výzvy, co se namane, ale nějak mi to nevychází, a místo papírovým knihám a spoustě recenzáků, dávám přednost mému tabletu a e-knihám, a právě tento projekt mi jde přímo do noty.

Úkolem tohoto projektu je za týden, od 20.7 do 26.7, přečíst co nejvíce e-knih, a popřípadě, pokud na to budu mít chuť a náladu, napsat pár doplňkových článků jako třeba - Proč číst e-knihy, Příběh mě a moji čtečky a Čtečkatour (určitě znáte bookshelf tour, tak je to to samé, ale s knížkami, které máte ve své čtečce). A na závěr, napsat shrnující článek, ve kterém bude kolik jsem přečetla e-knih a jak se mi dařilo.


The Prince | Goodreads
Gilded Ashes | Goodreads
Honeymoon in Paris | Goodreads


Starshow | Goodreads
Zom-B | Goodreads
Girl Online | Goodreads


Blood and Snow | Goodreads
Topím se v tobě | Goodreads
Zůstaň se mnou | Goodreads

Teď tu pro vás mám takový můj malý seznam e-knih, které bych chtěla za ten týden přečíst. Je jich jen pár, protože budu, nebo alespoň doufám, že budu, během toho týdne dohánět i resty, takže proto jich je tak málo, ale kdyby ne, tak počítám s tím, že jich bude ještě víc.

Doufám, že se mi podaří přečíst alespoň jednu anglickou e-knihu, kterou mám v seznamu. Sice jsou to krátké novelky, které mají asi jen 60 stránek každá, ale jelikož jsem začátečník ve čtení v angličtině, tak doufám, že přečtu aspoň tu jednu.


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Ahoj..:) Většinou anglické e-knihy sháním na amazonu, kde mají občas i dobré ceny. A e-knihy v češtině spíše dostávám jako recenzní výtisky od e-shopů, se kterými spolupracuji. Ale občas si i pár e-knih v češtině pořídím na ebuxu...:)

      Vymazat
  2. Zaujímavý nápad, osobne e-knihy veľmi nečítam, i keď, teraz mám jednu rozčítanú :-) Každopádne prajem veľa šťastia vo výzve :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, snad se mi jich podaří přečíst aspoň pár. Budu klidně ráda i za jednu, tohle počasí je ubíjející. Divím se, že mám na čtení furt náladu..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide