Záložková soutěž

června 02, 2015


Již několikrát jsem plánovala uspořádat nějakou soutěž, o záložky, plakáty filmů nebo o knihy, a právě nyní, ku příležitosti mých dnešních osmnáctých narozenin, k tomu konečně došlo. Rozhodla jsem vám udělat radost v podobě malé Záložkové soutěže. V poslední době se mi jich tu sešlo docela dost a pár jich mám vícekrát, tak proč neudělat radost i ostatním, že?


PRAVIDLA:

Soutěž probíhá od 2. června do 30.června 2015
Soutěže se mohou zúčastnit lidé s doručovací adresou v ČR
Výherce budu losovat s pomocí random.org
Jména výherců budou na blogu uveřejněna 2. července
+ výhercům zašlu email (na odpověď budou mít 48 hodin) 
Abyste se do soutěže zapojili, napište mi do komentáře:
(Povinné - *)

1. Jméno/přezdívka*
2. Tvůj email* (abych tě mohla kontaktovat v případě výhry)

(Nepovinné)
Pokud chcete můžete dát like na facebookovou stránku blogu, stát se pravidelným čtenářem nebo soutěž někde sdílet, je to jen na vás. Nebudu vás nutit, ale pokud tak učiníte, určitě mi to napište, zvyšujete si tak šanci na výhru. :-)

Výherců bude devět! A jaké je tedy výhra?



Kromě tedy záložek, jsem ještě objevila velkou zásobu knižních ochutnávek, takže abych udělala radost hodně z vás, rozhodla jsem se je do soutěže taky přidat. Snad máte radost. :-)

V případě, že bys přeci jen našel někdo z vás a rozhodl soutěž sdílet, nebo si chtěl dát na blog do menu ikonku, tak měla bych velikou radost.


Přeji vám všem hodně štěstí a snad se vám soutěž líbí. :-)

You Might Also Like

20 komentářů

  1. Všechno nejlepsi :)) 18 je moc fajn :) kez bych mohla vratit cas :)) Dara
    Darameganknihy.blogspot.cz
    daruska.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání a přeji ti hodně štěstí v soutěži...:)

      Vymazat
  2. Přeji krásné 18-tiny :-) ;-) Tvůj blog sleduji jako Táňa Brňáková.
    Soutěž jsem sdílela zde: https://mobile.twitter.com/Tanickaa/status/605620034703093760
    Táňa, BookGirl1@seznam.cz
    Díky za krásnou soutěž! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání a přeji ti hodně štěstí v soutěži...:)

      Vymazat
  3. Všechno nejlepší k narozeninám a samozřejmě do budoucna přeju hodně knih, spoluprácí a úspěchů s blogem! :)
    Like jinak na tvé fb stránce mám, pod jménem Milča Novejch.
    1. Milenne
    2. milciska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání a přeji ti hodně štěstí v soutěži...:)

      Vymazat
  4. Ach osmnáct tel. To je potřeba velká oslava. Přeji ti proto všechno nejlepší a zároveň tě chci přivítat mezi dospělé. Teď už konečně se můžeš legálně zpít do němoty.

    1. Maya Maylu
    2. elfmaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za vtipné a pravdivé přání a přeji ti hodně štěstí v soutěži...:D

      Vymazat
  5. 1. Ells
    2. skodovavera@seznam.cz
    Lajkuju jako Věrka Škodová, v pravidelných čtenářích sleduju jako Ells. ;) Díky za soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Azzie
    2. clarushkablack@seznam.cz
    Že mám tvojí facebookovou stránku lajknutou víš ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě...:D Přeji ti hodně štěstí v soutěži, zlato..:D

      Vymazat
  7. Kristýna Kaderová
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to všechno nejlepší k 18-inám :) Mě to čeká až za pět let :)

    1. Sisi Punch
    2 simonna.prudikova@seznam.cz
    Tvůj blog sleduji jako Sisi Punch, na fb mám daný like jako Simona Prudíková a sdílela jsem zde https://www.facebook.com/pages/BookHot/1502378246668352?ref=hl

    Jinak díky za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  9. Martina Zrubcová Marťásek
    M.Zrubcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno nejlepší =) Já měla nedávno 19. narozky =)

    Jméno - Terka Jílková
    email - terka.englicka@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno nejlepší! :)
    MooX
    lenisek01@gmail. com

    OdpovědětVymazat
  12. Anika Rodriguez
    AnikaRodriguez@seznam.cz
    A na Facebooku sleduji už déle jako Andy Ducháčková :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jeee, super soutěž o krásné věci.
    1. Michaela Barthová
    2. Siraelxy@gmail.com
    Dodatečně všechno nej k narozeninám.

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide