Unboxing #6

června 25, 2015


Tak vám po nedlouhé době opět přináším další unboxing. Jelikož mi přicházejí stále další a další knihy, budete si muset zvyknout na to, že unboxing tu bude velmi často. Co se vlastně ukrývá v balíčku? Jedná se o recenzní výtisk od Knihcentra. :-)


Samozřejmě, jako naschvál mi byl balíček doručen v tu nejnemožnější dobu. Bylo to pondělí? Možná, ale počasí stálo vážně za houby. Ale jelikož, jsem věděla, jaká kniha na mě na poště čeká, nemohla jsem ji tam nechat. Takže jsem se v dešti pro ní vypravila, a povídám stálo mi to za to.

Na obrázku vpravo si můžete všimnou, jak sem trošku akční, když mi přijde balíček. Jsem na sebe pyšná za to, že to neroztrhám na poště, a v pořádku balíček přepravím domů, kde vám unboxing nafotím. Znám se, jsem vážně netrpělivá ohledně tohoto a různých dalších věcí.


A je venku, zlatíčko moje. Jedná se o novinku od autorky Jude Deveraux. Od této autorky jsem ještě žádnou knihu nečetla, ale rozhodně jsem to měla v plánu, ale na později. Když jsem ale v seznamu recenzních výtisků objevila tuto knihu, s tou naprosto bezkonkurenční obálkou - berme v potaz obálky ostatních knih od této autorky - nedokázala jsem odolat, a knihu jsem si na recenzi vyžádala. Nyní doufám, že se mi kniha bude líbit, a snad se nezamotám do příběhu, jelikož tato kniha je již devátým dílem v sérii Edilean.

Mimochodem, nejen na povrchu je kniha úžasná. Po sundání přebalu na mě vykoukala stejná obálka, ale méně barevnější. Opravdu se nakladatelství Baronet povedla, já nemám slov.


A tradičně, jak je již zvykem, fotka mého miláčka s mým novým přírůstkem do rodiny. K tomu jsem si to tam trošku vyzdobila, takže to tam vypadá mnohem lépe než předtím.

Četli jste někdo nějakou knihu od autorky Jude Deveraux? Jaký je na ni váš názor? :-)


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Taky jsem nad knihou hodně dlouho uvažovala, nakonec jsem však zvolila jinou. Jsem zvědavá na tvoji recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu nepoznám, ale každopádne prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jude Deveraux.....dávná vzpomínka:-) Její příběhy jsem hltala před cca 15ti lety. Jsem zvědavá na recenzi, třeba se k ní vrátím.

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide