Unboxing #5

června 11, 2015


Předevčírem na mě čekala ve schránce naprosto úžasný papírek. Papírek, že si máte na poště vyzvednout zásilku, který vám dá pošťačka, když nejste doma. Již pár dní na tento balíček netrpělivě čekám, jelikož se jedná o výherní balíček. Před nedávnem jsem vyhrála na blogu Rainbow Bookshelf dokonce tři knihy, trilogii!



Tak se mrkneme do balíčku. Už poznáváte, o jaké tři knihy se jedná? Jak jsem psala výše, jedná se o trilogii, z pera autorky, která napsala Upíří deníky a sérii Říše temnot. Možná již nyní víte o jaké knihy se jedná. Já jsem od autorky přečetla doposud všechny vydané knihy v sérii Říše temnot, a asi jen čtyři díly Upířích deníků, vůbec mě totiž nezaujaly, ale vážně vůbec. Takže doufám, že tyto knihy by můj pohled na autorku mohly snad zlepšit.





Kdo jste hádali, že se jedná o sérii Temné vize, tak jste se trefili. O této sérii jsem již toho tolik slyšela, ale teď nevím, jestli jsem se k ní již v minulosti nedostala. Nevím, netuším, je to možné. Tato série si mne hned na první pohled získala svými obálkami, které jsou úplně jiné než u Upířích deníku, a rozhodně mnohem lepší a také anotacemi, takže se velmi těším až se do knih pustím, vážně, nemůžu se dočkat.


A samozřejmě, nesmím zapomenout na fotku mého médi a nového přírůstku. :-)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Sérii neznám, ale ty obálky vážně vypadají božsky. :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide