Unboxing #4

června 06, 2015


Před pár dny mi dorazil můj vytoužený balíček, s jehož doručením jsem měla naprosto neuvěřitelné problémy. Poprvé jsem objednávala z BookDepository. Jak já byla nadšená, když jsem si onu knížku objednávala, a pak tohle, to jsem vážně nečekala.


K tomuto balíčku se mi váže naprosto úžasná zkušenost s panem kurýrem, kterou již nikdy v životě nechci zažít. Když jsem  balíček objednávala a zaplatila, vše vypadalo v pořádku, jenže až později přišlo to nejhorší. Jednoho dne mi zavolal kurýr, že pro mne má balíček. Věřila jsem mu, netušila jsem vůbec, zda mi kniha dorazí na poštu nebo přes kurýra, takže jsem se s ním chtěla domluvit. Ale víte, co se pak stalo? Pan kurýr si najednou uvědomil, že na mé jméno ani moji adresu, žádný balíček nemá. A to pak začala mela.

Začala jsem obtěžovat snad úplně všechny, abych se dopátrala, zda měl ten kurýr můj balíček nebo ne. Nakonec mi moc pomohly holky MooX a Kath, které mě opravdu zachránili, protože vážně jsem už netušila, co budu dělat.


O pár dní později, mi přeci jen balíček dorazil přes poštu. Vůbec netušíte, jakou radost jsem měla, vždyť já už tu knížku obrečela a považovala ji za ztracenou, ale ona mi dorazila.

Možná již tušíte o jakou knihu se jedná, možná ještě váháte, tak vám pomůžu. Jedná se o knihu, která má naprosto úžasnou obálku, to rozhodně, a dále se této knihy dočkáme jak v češtině, tak ve slovenštině, a u nás ji vydá nakladatelství Cooboo. Už tušíte? :-)


Pokud jste si mysleli, že se jedná o knihu Skleněný trůn, v angličtině Throne of Glass, tak jste mysleli správně. Pamatujete si, jak jsem říkala, že tato kniha má naprosto úžasnou obálku, a nejen tato kniha, ale celá její série? Tak musíte uznat, že je to pravda. Snad bude kniha stejně dobrá uvnitř.

Throne of Glass jsem si vybrala jako svou první objednávku z BookDepository nejen kvůli krásné obálce, ale také té obří slevě, kterou na tuto knihu měli. Teď nevím přesně, na kolik mě kniha vyšla, ale asi jen na 140,-, což je naprosto úžasné a ještě k tomu máte poštovné zdarma, no neberte to. I když jsem si nejdříve myslela, že po té zkušenosti s panem kurýrem do další objednávky z BookDepository už nepůjdu, nakonec jsem změnila názor, a brzy bych si chtěla zase něco objednat.


Na závěr, samozřejmě fotečka mého médi s novým přírůstkem do knihovničky. Sluší jim to spolu, že? :-D

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide