Škola, aneb má příprava na obhajoby | Part I.

června 21, 2015


Rozhodla jsem se vytvořit si rubriku Má tvorba, jelikož kromě čtení a nakupování knih, ráda maluji a navrhuji nové věci. Před třemi lety jsem nastoupila na školu, kde mým hlavním oborem je Design interiéru. A ve třetím ročníku začíná zábava. Tam totiž začínají obhajoby pololetních prací.

Během prvního pololetí bylo mým zadáním Dárková vinotéka, a nyní to bylo svítidlo. Jenže během druhého pololetí jsme ještě měli práce na různých soutěžích - pro pivovarství, na funerální design a na ocenění hračky roku. Tím pádem jsem se rozhodla vám články rozdělit na dvě části. V první části vám ukážu plakáty a v té druhé své svítidlo a portfolio.

    

    

Nejsou to nejlepší plakáty, mnozí z nás je měli úžasné, ale pravda je, že jsem na ty své velmi pyšná, je to má nejlepší práce. Jenže bohužel ne nejlepší, proto jsem dostala takovou známku, jakou jsem dostala. Nebyla to špatná známka, spíše dobrá, takže průměr. :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Hodně podařené práce =) máš velmi povedené recenze na knihy =) hodně jsi mě inspirovala na četbu na prázdniny! Děkuji a dávám odběr =)
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář..:) Jsem ráda, že se ti mé recenze líbí a doufám, že si u mne nalezla spoustu knih, které by sis ráda přečetla..:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide