Seznam knih na léto 2015

června 27, 2015


Vítej léto, školo ty si dej na chvíli pohov. Konečně to můžu napsat a říkat, jelikož včerejší den byl mým posledním, dostala jsem vysvědčení a už mám prázdniny. Netuším jak ostatní to mají, ale říká se, že někteří ho dostanou až v úterý no, nezávidím vám to zlatíčka.

Před pár dny jsem si všimla, že někteří blogeři se rozhodli sepsat svůj seznam knih, které by si chtěli přečíst za prázdniny. Takže jsem se rozhodla s vámi podělit se o svůj seznam. Přiznám, je trošičku dlouhý a budu ráda, když přečtu jen polovinu z něho, ale co, já ráda výzvy, takže jdu toho.

Jelikož jsem ke svým narozeninám dostala nějaké ty penízky, investovala jsem je do anglických knih. Miluju angličtinu a jednou bych si přála být hodně dobrá, jenže to se mám ještě co učit. Zatím je mým cílem dokázat přečíst alespoň jednu knihu.

První anglickou knihou, kterou jsem si vybrala je kniha Cruel Beauty. Nedávno jsem si všimla, že již vyšla jako paperback, a jelikož ten je mnohem levnější na BookDepository než hardback, musela jsem prostě ho mít. Cena vážně byla dobrá a já mám ráda pohádku Kráska a zvíře, tím pádem je tato kniha povinnost.

Druhou je kniha Frostfire. Za to, že jsem si ji pořídila může Kath, a pak obálka knihy. Od autorky jsem ještě žádnou knihu nečetla, i když jsem měla v plánu si přečíst Dědičku. Nakonec jsem se k ní nedostala, a pak kniha Frostfire vypadá mnohem lépe.

A další je kniha The Conspiracy of Us. Tuto kniha jsem si chtěla normálně pořídit jako paperback, jenže ten ještě vůbec není vydaný, bude asi až za tři měsíce, a jelikož si mi nechce čekat, tak jsem si ji sehnala jako e-knihu, a mám z ní velkou radost.


Další anglickou knihou je e-kniha A Court of Throrns and Roses. Tato kniha si mne naprosto získala obálkou a následně příběhem, který je na motivy pohádky Krásna a zvíře. Zároveň se tato kniha objevila v Summer reading u Vendey a Kath, kam se chystám připojit, tak snad knihu přečtu. Jinak, ti z vás, co si netroufají na angličtinu. Nakladatelství CooBoo nedávno oznámilo, že knihu vydá i v češtině, a já z toho teda mám obrovskou radost. :-)

O Queen of Someday jsem se také dozvěděla od Kath, jak jinak. Hrozně se mi zalíbila obálka a anotace knihy, takže jsem neodolala a pořídila si ji, a k tomu i druhý díl, tak doufám, že se k tomu prvnímu dostanu.

Kniha A Thousand Pieces of You na mě vyskočila na Goodreads a opravdu mě zaujala. Říkala jsem si, to jméno autorky znám a ta obálka mi taky něco připomíná. Autorce u nás v češtině vyšla série Akademie Evernight a obálkou mi kniha připomíná sérii Nástroje smrti, tu novou verzi od Knižního klubu. Okamžitě jsem se do obálky zamilovala, to byla prostě láska na první pohled, takže jestli jste pochybovali, že si ji neseženu, tak jste se mýlili.


A samozřejmě, co by to bylo za léto bez Colleen Hoover? Jedno je jasné, byla bych ochuzená o tak skvělou knihu jako je Never Never. Jelikož je kniha rozdělena na tři části, je každá část krátká, tím pádem doufám, že ji dočtu! Vážně se na tyto knihy těším, hlavně když je již snad každý knihomol přečetl a napsal na ně dobré recenze. Takhle mě mučit, ale nyní už si ji také přečtu. Konečně na ni už mám čas!

A nejen s knihou A Court of Thorns and Roses se přidávám k holkám v jejich Summer reading. Před nějakou dobou jsem si pořídila knihu Everything That Makes You, která si mi objevila na Goodreads. Anotace byla celkem zajímavá a obálka taky, tak jsem si ji pořídila, doufám, že po přečtení knihy toho nebudu litovat.


A konečně se dostává k českým knihám, a hned jsou to knihy od nakladatelství Yoli. První je Královna Tearlingu. Na tuto knihu je spousta různých názorů, že jsem je radši přestala sledovat a rozhodla se na knihu si udělat vlastní. I po té době, co knihu mám doma, se stále nemůžu vynadívat na její obálku, vážně se povedla, i když jsem původně chtěla jinou.

Knihu Hranice nevinnosti jsem četla již před rokem, ale jako fan překlad. Zase jako u Královny Tearlingu, je na tuto knihu spousta různých názorů, ale mě se kniha líbila. A nyní, po vydání v češtině, jsem zvědavá na její oficiální překlad.

Od autorky Lauren Kate jsem četla knihu Pád, první díl ze série Andělé, a celkem se mi líbila, ale její nová série, jejíž prvním dílem je Slza, mě láká mnohem víc. Slzu už mám doma delší dobu, a stále jsem se k ní ještě nedostala, tak doufám, že si na ni nyní naleznu čas.


A nyní k pár recenzním výtiskům. Nestíhala jsem je číst kvůli škole, tak se do nich pustím teď, když mám více času. Prvním je e-kniha Rudá jako krev. O této knize jsem toho tolik četla, a velmi mě zaujala, tak jsem si ji vyžádala na recenzi. Četla jsem zatím jednu kapitolu a nevypadá to špatně. Těším se, až se do ni konečně pustím.

Další e-knihou jsou Zásnuby. O této knize jsem se vám už všude zmiňovala, Knižní chvilky, Kindletime. Právě nyní, mám knihu rozečtenou a přes prázdniny ji plánuji dočíst a napsat na ni následně recenzi. Těšte se, zanedlouho ji naleznete na blogu.

A novým recenzním přírůstkem je e-kniha Starshow. Tedy, ještě ji nemám, ale už ji mám zařízenou. Psala jsem autorce, blogerce Stefanie, protože již delší dobu si chci její knihu přečíst, takže jsem ji o ni požádala, a ona mi slíbila, že mi ji sežene. Takže stejně jako u Rudé jako krev, doufám, že se k ní brzy dostanu.


A dalšími recenzními výtisky jsou knihy ze série Hunger Games. Před nedávnem jsem  o ně požádala paní Svačinovou z nakladatelství Fragment, a ona byla tak hodná a slíbila, že mi je zašle. Knihy jsem četla již před dvěma roky, a v hlavě se mi to míchá s filmem, jelikož ten vidím neustále, takže nejen, že jsem si chtěla knihy opět po čase přečíst, ale také si udělat v hlavě pořádek.


Kromě série Hunger Games jsem si ještě na recenzi vyžádala knihu Lovec. Na tuto knihu mě nalákala má spolužačka Sára. Přinesla jsem ji ukázat katalog od Fragmentu a šíleně ji tato kniha zaujala a mě tím pádem také, takže jsem si vyžádala a vy se brzy budete moc těšit na recenzi.

Další knihou, na kterou musím brzy napsat recenzi je kniha Proměny srdce. O této knize jsem se vám zmiňovala v Unboxingu. V seznamu, který mi poslala paní Žídková mě tato kniha zaujala nejvíc, tak jsem si vyžádala. Pořád se nedokážu vynadívat na její obálku, a velmi se těším, až se do ní pustím.

A jeden nerecenzní výtisk, spíše je to výhra. Na facebooku autorky probíhala soutěž o její druhou knihu s názvem Jeho královna. Četla jsem si anotaci a vážně mě to na knihu nalákalo, takže je o její výhru bojovala, a nyní ji mám a brzy si ji přečtu. 


Ještě s recenzními výtisky nekončím. Mým dalším recenzním výtiskem je kniha Najít Sky. Knihu už mám doma delší dobu, ale kvůli škole jsem se k ní prostě nedostala. K tomu, abych si ji přečetla mě zaujala obálka, anotaci knihy jsem si nečetla, chtěla jsem se nechat překvapit, tak uvidíme, až se do ní pustím, o čem kniha je.

A posledním recenzním výtiskem je Šepotání. Tahle kniha mi teda dává zabrat, hlavně začátkem. Jak hlavní hrdinka šťouchá do těch brouků? Eh, nechutné. A trošku i to zelené písmo mě začíná štvát, špatně se to čte. Ale budu muset zatnou zuby a začátkem se prokousat, takže, držte mi palce.

A samozřejmě, nesmí chybět kniha S láskou, Rosie, kterou jsem nedávno začala číst. Knihu jsem dostala od Azzie k narozeninám a jsem z ní nadšená! I když je to nezvyk, číst knihu z pohledu dopisů, je to něco nového, ale rozhodně mě to baví.


Ne, ještě nekončím. Mám tu ještě trilogii Temné vize, kterou jsem vyhrála v soutěži. Mám takový pocit, že jsem knihy již jednou četla, ale nevím to jistě, takže se těším, až se do nich pustím znovu a obnovím si vzpomínky.


A na závěr, pokud se mi podaří se dostat přes tu kupu knih a e-knih, které jsem výše zmiňovala, tak bych se mohla pustit do této skvělé hromádky knih, které jsem si za poslední dobu půjčila v knihovně. Budu vůbec ráda, když za prázdniny přečtu polovinu z toho, co jsem vám tu vyjmenovala, ale co, já ráda výzvy, takže jdu do toho se vším všudy.


A jaký je váš seznam knih na prázdniny? :-)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Skvělé knihy! Abys nebyla smutná, vypíšu ti to tu všechno, protože vím, že mě by to udělalo radost taky:
    A Court of Thorns and Roses si musím přečíst, jenže si ji nejdřív musím objednat, že... A Thousand Piece of You má jednu z nejkrásnějších obálek, které znám! Slza a Královna Tearlingu mě taky moc lákají. Já Hunger Games četla několikrát (jako jedny z mála knih) a dokonce bych je zařadila mezi své nejoblíbenější knihy vůbec. Najít Sky je úžasná, skvělá, boží - rozhodně dobrý výběr! Šepotání zrovna taky čtu, ale zelené písmo mi nevadí... Zatím mě to baví, tak uvidíme ;) S láskou, Rosie jsem viděla jako film a moc se mi líbil, takže si myslím, že pokud na to někdy budu mít prostor, určitě si přečtu i knihu. Jinak z tvé hromady poznávám Saeculum, které se mi moc líbilo a vřele ho doporučuji.
    Tak, to je všechno, co můžu dodat... Příjemné čtení přeju :)
    http://marky-books.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji za komentář, rozhodně mi udělal velkou radost...:) Souhlasím s tebou u knihy Šepotání, to zelené písmo mi také vadí a špatně se čte, ale zase na druhou stranu pěkně ladí ke knize. Jen si nedokážu představit jakou barvu budou mít ty další díly..:D Doufám, že se mi knihy Saeculum a Najít Sky budou stejně líbit jako tobě, pro zatím je mohu soudit jen podle obálek, které jsou vážně povedené. Také ti přeji příjemné čtení a hezké prázdniny..:)

      Vymazat
  2. Většinu knih upřímně neznám, ale vím, že takové HG se celé dá zvládnout za týden i se školou (no jo, šílený re-reading v lednu :D). Osobně držím palce, také jsem zjistila, že můj seznam je poněkud... delší. 32 knih, včetně celého Pottera v angličtině a celé Písně ledu a ohně (ale tady se spokojím s češtinou :D). Na druhou stranu, k čemu jsou prázdniny, když k ne překonávání sama sebe, píli, čtení a psaní článků na blog? ^^
    http://hrbitov-meho-ja.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím..:D Tyto prázdniny jsou mé poslední před maturitou, v záři už zase nebudu nic stíhat. Budu vůbec ráda, když se mi během školy podaří přečíst vůbec nějakou knihu..:D Závidím ti Harryho v angličtině, také bych se ráda do něho někdy pustila a stejně tak i do série Písně ledu a ohně také, ale rozhodně ne v angličtině, na ty bichle bych si v angličtině vážně netroufla..:D 32 knih? To je dobré číslo..:D Tak doufám, že se ti podaří všechny knihy, co sis na prázdniny naplánovala si přečíst. Budu ti držet palce..:D

      Vymazat
  3. No nemáš toho málo. :o)
    To jsem opravdu zvědavá, kolik toho stihneš. Když ale budeš poctivě číst každý den, tak by to nemusel být až tak velký problém. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ráda, když se mi podaří přečíst alespoň polovinu...:D Abych stihla přečíst všechny, tak bych musela přečíst za den jednu, což není moc pravděpodobné, že se stane, ale určitě budu denně číst pár kapitol...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide