Prolhané krásky | Seriálová recenze

června 12, 2015

Na seriál Pretty Little Liars jsem se začala dívat již před nějakou dobou, určitě už to bude pár let. Nyní jsem jíž v páté sérii u posledního dílu, a stále si říkám, jak to dokážu vydržet se na to dívat. Vždyť vždy, kdy se dostanou blízko k odhalení -A tak jim -A hodí klacky pod nohy a ony se dostávají zpátky na začátek. Čím dál častěji si říkám, že bych už to měla vzdát, vždyť se to opakuje stále dokola a dokola. Jenže já nějak nemůžu přestat na tento seriál dívat. Ty holky mi přirostly k srdci a to všechno okolo, to prostředí a jejich oblečení je opravdu super.

V posledním dílu páté série, tvůrci slibovali epické odhalení -A, a také jsme se ho dočkali. Ale hned na to začali otázky, kdo je Charles DiLaurentis. Myslela jsem, že to nevydržím. Opět čekat rok na šestou sérii, kde by se to mělo vysvětlit, málem jsem z toho šílela. Ne doslova, jsem v pořádku. A pak, před pár dny, mě čekalo neskutečné překvapení. Věděli jste, že šestá série měla začít už v červnu? Já vůbec, a proto jsem byla tak překvapená. Hned ta první epizoda mě naprosto odrovnala, a hodně se těším na pokračování.

Mimo to, vznikl seriál na motivy knižní předlohy Roztomilé malé lhářky, kterou napsala autorka Sara Shepardová. Od autorky jsem ještě ze série PLL žádnou knihu nečetla, jelikož mě od toho hlavně odrazuje to, že tato série má neskutečně moc dílů. Ale to mi nezabránilo v tom, abych si od této autorky nepřečetla jinačí knihu, a to byla kniha Hra lží, která se mi celkem líbila, ale seriál se mi líbí mnohem víc, takže uvažuju nad tím, že prozatím zůstanu pouze u seriálu, a to stejně tak i u PLL.

Na závěr, bych asi dodala, že tento seriál rozhodně není špatný, ale vážně, šest sérií? Není už toho moc? K tomu jsem někde četla, že by tvůrci chtěli i sedmou a osmou, což mi přijde opravdu zbytečné, co by se tam řešilo, když už známe -A. Tvůrci asi doufají, že nekončící série - viz autorka L. J. Smith a její Upíří deníky, jsou asi v módě. Já si to tedy nemyslím, k tomu, ze začátku to vážně tak záživné nebylo, a další série bych si představit vážně nedokázala.

Originální název: Pretty Little Liars
Režie: Liz Friedlander, Lesli Linka Glatter, Elodie Keene a další.
Žánr: Drama / Mysteriózní / Thriller
Kniha na motivy tohoto seriálu (EN): Pretty Little Liars
Kniha na motivy tohoto seriálu (ČJ): Roztomilé malé lhářky
Autorka knihy: Sara Shepard
Hrají: Troian Bellisario, Ashley Benson, Lucy Hale, Shay Mitchell, Holly Marie Combs, Laura Leighton, Chad Lowe, Tammin Sursok, Keegan Allen a další.
O seriálu: Před rokem jich bylo pět. Alison, Spencer, Emily, Aria a Hanna. Během jednoho večera se však Alison ztratí a ani roční pátrání nenapoví, co se mohlo stát. Během roku se zbylé čtyři odcizily a zjistily, že je pohromadě držela jen mrtvá Alison. Brzy se však objeví její tělo a dívkám začnou chodit zprávy s největšími tajemstvími. Kdo jim všem píše a proč? Jak Alison zemřela? Komu prozradila všechna ta tajemství? A jsou vlastně tyhle sladké "šestnáctky" tak nevinné, jak na první pohled vypadají? (ČSFD)