iZombie | Seriálová recenze

června 17, 2015

Na to abych se podívala na seriál iZombie mě dostal můj brácha, který většinou kouká na zajímavé seriály, které za zhlédnutí opravdu stojí. Jelikož on kouká i na Walking Dead, což není můj styl, mám ze zombíků celkem hrůzu, bála jsem se jít i do tohoto seriálu, který má zombíka i v názvu, takže jsem nejdřív nevěděla jestli teda jo, kouknu na to, nebo ne nekouknu. Ale koukla jsem na pilotní díl, který si mě opravdu získal, takže od té doby se těším na další epizody toho seriálu a rozhodně se jich nebůže nabažit, asi stejně jako hlavní hrdinka pojídání mozků.

Nyní již mám zhlédnutou celou první sérii, a doufám, že se dočkáme další, protože to jak to skončilo! Wow! Nebudu spoilerovat, ale rozhodně měla tato série epické zakončení, a hlavně, velmi otevřené, tak snad se toho pokračování dočkáme, protože by mě vážně zajímalo jak by to pokračovalo.

A kdyby náhodou už seriál neměli obnovit, tak si stále ještě můžu přečíst komiksovou předlohu. Nejsem moc na komiksy, ale když už, tak jedině vážně dobrý komiks. A u této série jsem viděla její obálky a velmi mě to zaujalo, a k tomu se v seriálu jmenuje hlavní hrdinka úplně jinak, než v komiksu, také zajímavé. A mimochodem, hodně se mi líbí její vztah s policejním detektivem Clivem Babineauxem a ty její vize, vážně, tento seriál se stal jedním z mých oblíbených, ale na ty seriály, které jsou u mě na vyšší příčce zatím bohužel nedosáhl, i tak je skvělý a já ho doporučuji všem!

Originální název: iZombie
Režie: Rob Thomas
Žánr: Krimi / Drama / Horor / Sci-Fi
Název komiksové předlohy: Dead to the World
Autoři knihy: Chris Roberson a  Mike Allred
Hrají: Rose McIver, Malcolm Goodwin, Rahul Kohli, Molly Hagan, Nick Purcha, Alexandra Krosney, David Anders, Robert Buckley, Nora Dunn, Jenna Berman a další.
O seriálu: Olive "Liv" Morre je studentka medicíny, která se po jedné vysokoškolské pařbě probudí jako zombík. Aby zůstala alespoň částečně lidsky při smyslech, musí pravidelně svačit mozky mrtvol. Jako každodenní asistentka koronera o ně na pitevně nouzi nemá, ale s každým snědeným mozkem, se jí do hlavy dostanou vzpomínky mrtvého. Díky této nově nabyté superschopnosti se před Liv otevírá možnost velké výzvy. Spolupracovat na vyšetřování kriminálních zločinů. (ČSFD)