Červen 2015 | Měsíční chvástačka

června 30, 2015


30. června. Na tento den jsem se těšila již od září, co jsem nastoupila do třeťáku, kde začala vážně dřina. Nedokážu stále pochopit, že už je konec školního roku a teď mám před sebou dva měsíce lenošení, čtení a prostě odpočinku, ale hlavně přípravy na maturitní ročník. Ale nebudu předbíhat. Teď tu pro vás mám chvástačku za měsíc červen. Tak se pojďme podívat, co jsem za červen získala pěkného. :-) 


(RECENZNÍ VÝTISK) Jude Deveraux - Proměny srdce
(DOSTÁNO) Cecilia Ahern - S láskou, Rosie


(VÝHRA) L. J. Smith - Odhalení
(VÝHRA) L. J. Smith - Posedlost
(VÝHRA) L. J. Smith - Vášeň
(VÝHRA) Irena Piloušková - Jeho královna

Tento měsíc jsem si koupila dvě anglické knihy, ale bohužel mi ještě nedorazili, takže příště, ale také jsem si pořídila sbírku e-knih, které jste mohli vidět v článku Kindletime. Jinak jsem moc neutrácela. Jelikož jsem tento měsíc měla narozeniny, dostala jsem od Azzie jako dárek knihu S láskou, Rosie, ze které mám obrovskou radost, a také jsem se tento měsíc zúčastnila pár soutěží, a poštěstilo se mi, a něco jsem přeci jen vyhrála. Ze všech knih mám obrovskou radost, a nemůžu se dočkat až se do nich pustím, ale nejprve mají přednost recenzní výtisky, které jsem v posledních měsících nestíhala přečíst.

A co vy? Jaké je vaše nadílka knih za červen? :-)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. S láskou Rosie bych si hrozně ráda přečetla. Film jsem viděla a hodně se mi líbil. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, na S láskou, Rosie se chystám tááák dlouho a stále nic! :D Závidím :DD
    Tolik výher? Taky bych chtěla :D

    OdpovědětVymazat
  3. Láskou Rosie jsem cecetla a moc se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide