Knižní přání #31

června 13, 2015

 
Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.




Ztracený svět v podzemí | Goodreads

Čtrnáctiletý Will žije se svou rodinou v Londýně a spolu s otcem sdílí vášeň pro archeologické výkopy a pátrání po zmizelém světě pod zemí. Když Willův otec při objevování podzemních chodeb náhle zmizí, rozhodne se ho Will se svým kamarádem Chesterem najít. Ve sklepě jejich rodinného domu objeví tajnou chodbu a brzy se ocitnou hluboko pod zemí, kde se skrývá temné a děsivé tajemství. Tam, kde by to nikdo nečekal, existuje utajený svět, kde žijí lidé pod krutou nadvládou. Will s Chesterem jsou zatčeni a uvězněni a čeká je vyhoštění do Hlubin, odkud se ještě nikdo nikdy nevrátil. Podaří se jim uniknout zpět na Povrch? Jaká další tajemství se skrývají v Podzemí?  (Anotace je použita z Goodreads)

Tuto knihu jsem objevila před několika lety v knihovně. Vážně mě zaujala svou obálkou a notací, takže jsem si ji zapsala na seznam knih, které bych si ráda přečetla. Do knihy Ztracený svět v podzemí jsem se chtěla již několikrát pustit, ale vždy tomu něco zabránilo. Buď to bylo málo času, nebo zase spousta jiných knih, takže jsem se do teď k ní ještě nedostala. Doufám, že se to brzo změní a knihu si seženu a přečtu, i přes to, že už je to pár let, co jsem si ji chtěla přečíst. Snad z knihy nebudu nyní zklamaná, když jsem starší.

Atlas mraků | Goodreads
 
Nedobrovolný cestovatel plavící se v roce 1850 přes Tichý oceán, vyděděný skladatel obstarávající si nejisté živobytí v Belgii mezi 1. a 2. světovou válkou, ambiciózní novinářka píšící v Kalifornii v dobách, kdy tam byl guvernérem Ronald Reagan, ješitný nakladatel ukrývající se před věřiteli ze zločineckého podsvětí, geneticky modifikovaná jídlonoška čekající na smrt a Zachry, mladý ostrovan zažívající soumrak vědy a civilizace – to jsou vypravěči Atlasu mraků, kteří odkudsi z potemnělých chodeb dějin slyší dozvuky ostatních příběhů. Každý záchvěv ozvěny více či méně pozměňuje jejich vlastní osudy. (Anotace je použita z Goodreads)

O knize Atlas mraků jsem se dozvěděla díky filmu, který vznikl právě na motivy této knihy. Přiznám se, já jsem ten film ještě neviděla. Pokaždé dám přednost jinému filmu, a jako naschvál, na tento zapomenu. Takže to tentokrát změním, a snad se brzy na něj podívám. A stejně tak, se poohlédnu po knižní předloze, možná na ní narazím v knihovně, no uvidím. 

Pád andělů | Goodreads
 
Je to šest týdnů, co andělé apokalypsy sestoupili na zem a zcela ovládli dosavadní poklidný chod moderního světa. Ve dne jsou lidé v San Francisku, kde žije i Penryn a její rodina, zastrašováni pouličními gangy, v noci tu panují strach a podezření. Penryn se snaží v chaotickém městě přežít a ochránit svoji rodinu, ovšem do té doby, než je její sestra Page unesena anděly. Penryn je ochotná pro záchranu sestry udělat cokoli...  (Anotace je použita z Goodreads)

O knize Pád andělů jsem se dozvěděla, když se připravovalo její vydání v češtině. Chtěla jsem si knihu pořídit a přečíst si jí, i když můj úsudek na andělské série trošku zhnusila, ano, čtete dobře, série Andělé s Lucy v hlavní roli. I přes to si říkám, že bych přeci jen měla dát knize šanci a nesoudit ji zatím jen podle obálky a názorů ostatních.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide