Knižní chvilky #2

června 26, 2015


Vítám vás u svých druhých Knižních chvilek, a nejen knižních. Tento týden jsem plánovala jen lenošit, číst, dokoukávat seriály, které jsem za poslední dobu nestíhala, ale jak to dopadlo? Výlet do Sloupu a úterní šichta uklízení školní půdy mi dala vážně zabrat, tím pádem jsem ani moc nečetla ani nepsala nic nového. Ale to se brzo změní. Dnes je poslední den, dostáváme vysvědčení, a pak už si budu konečně číst na balkoně. To mi připomíná, že bych si ho mohla trošku upravit.


Samozřejmě, doháním recenzní výtisky, a jedním z nich je e-kniha Zásnuby. Tato kniha se ke mne dostala náhodou. Nejprve mě zaujala obálkou a následně recenzí, na kterou jsem narazila u blogerky Ilosek. Když mi pak paní Marečková z Knihcentra zasílala seznam e-knih, které by mi mohla poskytnout, nalezla jsem tam právě knihu Zásnuby, která mě po pravdě, jako jediná z nich zaujala, tak jsem ji o ni požádala.

Jenže toto všechno bylo již před kolika, asi dvěma měsíci, a já si stále na knihu nenašla čas. Hlavně za to mohla ta hrozná škola a zkouška, kterou jsem měla v květnu. Tím pádem jsem se ke čtení vůbec nedostala. Přiznám se, tento rok zatím vůbec nevypadá dobře ohledně toho čtení, když jsem ve své Goodreads výzvě přečíst 150 knih za rok někde ve třetině.


Nedokázala jsem odolal neotevřít knihu S láskou, Rosie, kterou mi darovala k narozeninám Azzie. Za knihu ji strašně moc děkuji. Přála jsem si ji od té chvíle, co jsem viděla film - naprosto skvělý film, pokud jste ho ještě neviděli, tak si ho sežeňte - a ona byla tak hodná a darovala mi ji ze své vlastní knihovničky. Tím pádem jsem v té své také zapátrala a objevila jsem jednu, která by se ji mohla líbit, tedy alespoň doufám, že se ji bude líbit.

Kniha vůbec není špatná. Z počátku mi chvíli trvalo si zvyknout na to, že je napsána formou dopisů, ale časem jsem si zvykla, ale bohužel, jsem musela knihu načas odložit. Recenzní výtisky mě jednou zabijí. Proč já si ji musela brát tolik, ach jo.


Jak už jsem zmiňovala, tyto Knižní chvilky nejsou jen knižní. Nedávno mi bylo osmnáct a kromě knih a různého oblečení, jsem dostala také nový telefon a tablet, a právě telefon, který je vážně obří a bojím se, že si ho časem zničím nutně potřeboval kryt. Takže jsem se chtěla pochlubit, jaké kryty jsem si objednávala. Zajím mi tedy přišly pouze dva, další dva jsou ještě na cestě, ale i tak mám z nich obrovskou radost, hlavně z toho s těmi sovičkami.


Možná mě sledujete na Instagramu, možná ne, to vůbec nevadí. Před týdnem jsem tam ale sdílela fotky své semestrální práce - osvětlení. Nechtěla jsem dělat své svítidlo ze skla, takže jsem si jako materiál vybrala papír. Ano papír, koho by to napadlo, že? A vytvořila jsem opravdu hezkou lampičku, která trošku připomíná, že je proutěná. Já jsem z ní opravdu nadšená, povedla se mi, a hned po čtvrťáku si ji beru domů. Moje mamka si na ni již připravila místečko. :-)


Už končím. Stejně vás již určitě nudím. Poslední věc, s kterou jsem se s vámi chtěla pochlubit je má úžasná pyramida z knih, které jsem si vypůjčila v knihovně. Jelikož na celý měsíc červen zavřeli naší knihovnu, tak jsem tam na ni udělala obří nájezd a hodně knih si odtamtud odnesla. Ten zbytek mám doma již delší dobu, jelikož vždy měli přednost recentní výtisky, tak jsem prostě neměla šanci se k nim dostat.

Nápad postavit z nich pyramidu jsem dostala, když mě má spolužačka Míša požádala, abych jí vyfotila, co mám doma za knihy z knihovny. Byla jsem trošku akční, takže jsem si z nich postavila maličkou pyramidu. Celkem se mi povedla, to musíte uznat.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já také občas dělám dekorace z papíru vyrábím košíky atd... S láskou Rosie bych siráda přečetla, protože jsem viděla film a moc se mi líbil. Zásnuby mě také lákají. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ještě zkoušela z papíru origimi květiny, ale proutěné košíky si mne získaly víc..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide