Knižní chvilky #1

června 09, 2015


Znenadání, mě něco osvítilo, a rozhodla jsem se zapojit do projektu Knižní chvilky od TerezZ. Vlastně to ani nebyla náhoda, a už rozhodně ne žádné osvícení, pravda je totiž taková, že již dlouho jsem uvažovala nad ním, že bych se ráda připojila do tohoto projektu, ale bohužel, můj bývalý telefon měl velmi špatný fotoaparát, takže z toho nakonec nic nebylo, a ošklivými fotkami jsem se tedy rozhodně chlubit nechtěla. Ale nyní už tedy mám lepší telefon s lepším foťákem, a už to nebudu zdržovat, jdeme na to.


Před nedávnem jsem začala číst knihu Solitaire. Docela mě zaskočilo, jak rychle jsem se do ni začetla, vážně, dokonce jsem v jednu chvíli ztratila pojem o čase, a jenom a jenom četla, nemohla jsem se od čtení odtrhnout, i když mělo nějaké ty mouchy.


Má krásná záložka Šepotání. To mi připomíná, že bych se již konečně mohla pustit do té knihy, ale bohužel, to zelené písmo mi malinko vadí a brouci na začátku taky, hnus. Ale radši knihu nebudu hned od začátku odsuzovat, zatím jsem si od ní dala pauzu a pustila se do knihy Solitaire, která má bezpochyby naprosto úžasnou obálku.


Koukněte se na to, jak na mě Alyssa, hlavní hrdinka knihy Šepotání, z té záložky kouká. Je to až děsivé, bojím. Ale ta obálka, to je naprostá bomba. Když jsem ji viděla v knihkupectví, prostě a jednoduše, nemohla jsem bez té knihy odejít.

Nejen zepředu, je kniha skvěle graficky provedena, ale i hřbet knihy nevypadá špatně. I když oranžová barva nepatří mezi mé nejoblíbenější barvy, musím přiznat, že na této obálce vypadá vážně dobře.


Musím si již od toho čtení dát pokoj, jinak se nic nenaučím. Je skoro poslední týden, kdy učitelé ještě mohou rozdat známky, takže šílí s písemkami. Občanka, čeština, matika, dějiny umění, a tak dále a tak dále. Mysleli jste si, že je to všechno? Čekají mě ještě obhajoby, takže pracuji na svém portfoliu a semestrální práci, lampičce. Vážně toho mám nad hlavu.

Alespoň, že tu češtinu mám již nyní za sebou. Včera jsem si test napsala, a samozřejmě, dopadl na výbornou. Literatura, tu mám v malíku, nikdo jiný na mě nemá.


Koukejte, co jsem ještě objevila na počítači! Hru Solitaire jsem neviděla už snad pět let a už vůbec jsem netušila, že ji mám na počítači. I když kromě názvu nemá hra s knihou nic společného, mě to vůbec nevadí. A teď mě omluvte, jdu si po pěti letech zahrát.


A na závěr, fotka, kterou naleznete také na mém Instagramu. :-)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Pěkné fotky. :) Solitaire je vážně dobrá kniha a navíc hezky září v knihovně. :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide