Kindletime #24

června 23, 2015

 
Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.


První e-knihou, kterou jsem si nedávno pořídila je Cutlass. za to, že jsem si ji pořídila může Kath. Kath sleduji již delší dobu na Goodreads, a když jsem si všimla jejího názoru na tuto knihu, který je opravdu hodně dobrý, nedokázala jsem odolat si knihu nepořídit. K tomu má kniha opravdu okouzlující obálku a celkem málo stránek, tak snad ji se svoji kostrbatou angličtinou přelouskám.
 
Další je e-kniha Confess. Miluju autorku Colleen Hooverovou, a těším se pokaždé na její novou knihu, a pro tentokrát, je knihou, která mi padla do oka, kniha Confess. Naprosto úžasná obálka, asi jako vždy. Není obálka, která by se mi u této autorky nelíbila. Ale tato, ta je prostě boží. A opět za to, že jsem si ji pořídila Kath a hlavně fakt, že už jsem vážně hodně zvědavá na tuto knihu.
 
Další je e-kniha A Darker Shade of Magic. Tato kniha mi padla do oka svou hezkou obálkou a autorkou. Říkala jsem, že mi její jméno něco říká, a nebyla jsem daleko od pravdy. Autorce V. E. Schwab vyšla u nás série Archiv. K této série jsem se bohužel ještě nedostala, ale na knihu A Darker Shade of Magic mě velmi nalákala Kath. Jestli to takhle půjde dál, tak za chvíli skončím na mizině, vážně!
 
A poslední je e-kniha A Court of Thorns and Roses. Tuto knihu jsem si pořídila již delší dobu zpátky kvůli tomu, že bys se chtěla připojit k holkám Kath a Vendee v jejich projektu Summer Reading. Jenže má krkolomná angličtina je vážně super, tak mi přečtení knihu bude chvíli trvat, ale co, budu vůbec ráda, že ji někdy dočtu.
 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Confess má opravdu nádhernou obálku, i já mám knihu v Kindlu, ale ještě jsem se k ní nedostala, zatím. :)
    A Darker Shade od Magic mě láká strašně moc, i když si říkám, že bych si nejdřív mohla přečíst ten Archiv. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Archiv bych si také ráda přečetla, a právě kniha A Darker Shade od Magic si mne získala mnohem víc. A Confess má naprosto úžasnou obálku..:D

      Vymazat
  2. Tak když uź jsem tě na knihy nalákala, tak se ti snad budou všechny líbit. Chystáš na některou z nich v blízké době? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na A Court of Thorns and Roses. Říkala jsem si, že se k vám připojím v summerreading..:D

      Vymazat
  3. Koukám, že Kath je fakt ničitelka peněženek :D Na Cutlass se díky ní taky chystám. A Darker Shade of magic si určitě přečti, je to boží! Na Court of Thorns and Roses se děsně těším, od autorky to bdue moje první kniha, tak uvidíme :) Už aby Summer reading začal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je šílená..:D Na všechny se velmi těším, ale v nejbližší době se chystám na A Court of Thorns and Roses. Stejně jako u tebe, bude i pro mě tato kniha první knihou od autorky, a proto, že mám ráda pohádku Kráska a zvíře, jsem si tuhle knihu prostě nemohla nechat ujít..:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide