Kindletime #23

června 14, 2015

 
Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 

Na knihu The Conspiracy of Us jsem narazila náhodou na Goodreads. Nadchla mě svou obálkou, tak jsem si ji dala do to-read listu a dále zvažovala o jejím pořízení. Nečekala jsem dlouho. Pár dní na to, se na blogu Never trust a duck objevila recenze od Meggie právě na tuto knihu. A bylo jasno. Tu knihu musím mít. Takže jsem si ji pořídila a doufám, že se k ní během prázdnin dostanu.
 
Nová kniha od Kody Keplinger, autorky nejúžasnější knihy The Duff, kde?! Toto byla má prvotní reakce, když jsem se dozvěděla, že autorka chystá další knihy z právě prostředí, které se odehrává v knize The Duff. Okamžitě, co jsem viděla název knihy, jsem se musela smát, výstižné. Právě slovo LOL si neustále dokola opakuji, jedno z mých nejoblíbenější slov. A stejně jako slovo The Duff, i LOL tvoří zkratku ze slov Lying Out Loud. Jelikož u nakladatelství CooBoo je zatím potvrzené pouze vydání knihy The Duff, a o knize LOL se ještě nic neví, rozhodla jsem se, si ji pořídit v angličtině, stejně mám angličtinu radši, i když mé čtení v angličtině není nejlepší.
 
A poslední knihou, kterou vám dneska představím, je kniha Queen of Tomorrow. Queen of Tomorrow je druhým dílem v sérii, jejíž první díl už vlastním. Stejně jako u první dílu, i u toho druhého mě naprosto okouzlila obálka, jelikož kombinace barev červená a bílá, nebo naopak, patří mezi mé nejoblíbenější. Jsem ráda, že jsem se ještě nepustila do toho prvního dílu, protože již tak nějak tuším, že bych z konce byla velmi natěšená na druhý díl, ale na jeho vydání, bych si musela dlouho čekat. Nyní mi ve čtení již nic nebrání, kromě toho, že si budu muset ještě chvíli počkat na třetí díl, tak snad si na první dva díly brzy najdu čas.
 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. LOL vypadá skvěle. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, už se na knihu velmi těším...:)

      Vymazat
  2. Som zvedavá na všetky tri knihy, pri poslednej som aj rozmýšľala, že si objednám z BD prvý diel, ale nakoniec som si to rozmyslela. O TCoU som tiež uvažovala, ale nemám rada s tvrdým prebalom a paperback vyjde až o pár mesiacov, takže neviem, či si mám prečítať e-book, alebo čakať :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se teda čekat nechtělo, nevydržela bych to, a hardback stojí na BD moc, takže tak..:D A na knihu se fakt těším, plánuji si ji o prázdninách přečíst, tak snad se k ní dostanu..:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide