Hudba mého srdce #6

června 29, 2015

  
Vítám vás u dalšího článku Hudba mého srdce. Dnes je pondělí a já už nemusím do školy. Již od pátka mi začali prázdniny, i když oficiálně začínají až ve středu. Na první týden prázdnin pro vás plánuji spoustu zajímavých článku, jako jsou: recenze na knihy a seriály, Měsíční chvástačka, Letem obálkovým světem a opět něco z mé tvorby, možná bych vám již mohla ukázat svoji lampičku, pokud nezapomenu, tak to určitě připravím. Ale nyní, tu pro vás mám písničky, které jsem poslouchala minulý týden, snad se vám některé z nich budou líbit. :-)

Po týdnu se k dalším písničkám od Hilary, které jsem vám ukázala minule, připojila další písnička od ní. Poslechla jsem si celé její album, a na písničku Tattoo jsem narazila, ale nezalíbila se mi tak, jak se stalo po zveřejnění videoklipu. Neskutečně mě ta písnička překvapila, nedokázala jsem pochopit, jak to, že se mi předtím tolik nelíbila. Nyní jsem z ní úplně nadšená, a doufám, že si oblíbím od Hilary z jejího nového alba nějaké další písně.


Lucy Hale znám především jako herečku ze seriálu Pretty Little Liars, ale i o její pěvecké kariéře jsem se něco doslechla. Lucy si zahrála ve filmu Moderní Popelka: Byla jednou jedna píseň, kam přispěla svými písněmi. Film jsem již několikrát viděla a její písničky a texty si mě opravdu získaly. A nedávno jsem se dozvěděla, že stejně jako zpěvačka Hilary Duff, nebo zpěvák Adam Lambert, také chystá album, a její píseň Lie a Little Better tam patří. Z jejího nového alba jsem pro zatím slyšela jen tuto písničku, ale rozhodně se po této zkušenosti podívat i na ty ostatní, protože tato píseň mě opravdu dostala.


Selenu jsem před nedávnem začala sledovat na Instagramu, kde sdílela fotografii, že dvaadvacátého června pustí do světa svoji novou píseň, Good For You. Těšila jsem se na ni jak malá, a když konečně nadešel ten den, a já si píseň poslechla, byla jsem překvapena. Nejedná se totiž o tradiční Seleninu tvorbu. Nyní vsadila na něco nového, někde jsem četla, že je to jako kdyby se Selena a Lana Del Rey spojili, a vytvořili právětuto píseň. Já Lanu neznám, neposlouchám ji, ale tato píseň od Seleny si mě opravdu získala, stejně jako její předchozí píseň The Heart Wants What It Wants.


O písni Talk jsem se dozvěděla z facebookové stránky Hudební novinky. Začala jsem stránku odebírat nedávno a vážně mě překvapilo, že jsem tam něco objevila, jelikož můj výběr písniček je někdy strašný. Nesnáším české písničky, poslouchám jen anglické, mám prostě jiný styl než ostatní, takže na mě pak divně koukají, ale co, who cares. Zpátky k písničce. Dívčina, a zároveň hlavní zpěvačka skupiny, má opravdu neuvěřitelně podmanivý hlas, vážně jsem písni podlehla opravdu rychle, a zvažuji, že se podívám po další písní od této skupiny.


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ani jednu písničku neznám...Ale asi si je pustím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pusť, a pak mi určitě dej vědět, co si o nich myslíš ty..:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide