Hudba mého srdce #5

června 22, 2015


Po týdnu vás opět zdravím. Nejdříve bych se chtěla pochválit, jak tyto články hezky dodržuji. Každé pondělí u mne můžete nalézt nové písničky, které jsem za minulý týden poslouchala. Kromě toho, je toto pondělí posledním pondělím ve školním roce! Nemáte tušení, jak jsem se na tento poslední týden těšila. Už žádné písemky, nic, jen lenošení, čtení a věnování se blogu. Alespoň doženu knižní resty, co se mi tu za poslední dobu nakupily a dopíši pár recenzí a článku.

Už nebudu zdržovat, určitě jste zvědaví, co jsem to zase poslouchala v poslední týdnu, tak pojďme na to!

Minulý týden jsem se vám zmiňovala o nové písničce Sparks od Hilary Duff. Jenže to nebyla její jediná nová písnička, jelikož zpěvačka a herečka Hilary Duff se po sedmi letech vrací, a rovnou s novým albem Breathe in. Breathe out. Hodně se mi líbí název alba, vážně dost. Takže jsem si vyhledala album, a řeknu vám, byla to makačka, nikde jsem ho nemohla nalézt! Ale povedlo se.

 


Z celého jejího nového alba, kromě písniček Sparks a All About You, mne zaujaly pouze dvě, a to jsou písničky Breathe in. Breathe out., které má stejný název jako celé album, a My Kind. Opravdu povedené písničky. Jak jsem již minule zmiňovala, na Hilary jsem byla dost závislá v dětství, a jsem i nyní, protože ona je opravdu skvělá, a já se těším na její další písničky a hlavně na jejich videoklipy. Určitě budou skvělé jako videoklip k písni Sparks, ten se mi opravdu líbil. Bylo to něco nového u ní, co jsem ještě neviděla, a rozhodně si mě to získalo.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide