Hudba mého srdce #4

června 15, 2015


Opět je tu pondělí. Neskutečně rychle mi to utíká. Vždyť toto je již můj čtvrtý článek do rubriky Hudba mého srdce! Neuvěřitelné. K tomu mě ve čtvrtek čeká má poslední, a zároveň ta nejdůležitější zkouška, takže mi držte palce. A teď se pojďme podívat na písničky. 


Nedávno jsem narazila na písničku od Taylor Swift, We Are Never Ever Getting Back Together. Vážně mě překvapilo, když jsem zjistila, že tato písnička je stará už tři roky! Nerozumím tomu. Jak je možné, že jsem do teď o ní nikdy neslyšela. Znám snad všechny písničky od Taylor, a vždycky si hlídám, kdy má nějakou tu další, ale tuhle jsem asi přeskočila. Opravdu si mě získala, stejně jako ostatní písně od Taylor. 


Hilary Duff se v plné parádě vrací zpět, a přichystala si pro nás celé nové album, asi podobně jako Adam Lambert. Hilary byla má hrdinka a jasná oblíbenkyně již v mém dětství. Vážně, na jejich písničkám jsem neustále ujížděla. A teď v tom opět pokračuju s její novou písničkou Sparks. Hodně se mi líbí, jakým stylem Hilary pojala videoklip. Žádný podobný jsem od ní ještě neviděla, a tím si mě také hodně získala. A k tomu, jako kdyby věděla, že já chci jednou mít modré vlasy, i ona je má, a velmi ji sluší, naprosto boží.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Keď som bola menšia, tiež som fičala na Hilary, stále dookola som počúvala Stranger, tú pesničku som zbožňovala úplne najviac. Sparks je tiež parádne, už som myslela, že na spev aj zabudla, dlho som od nej nič poriadne nevidela. Ani o tom albume som netušila, ale je to super správa. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že jsem ti udělala radost..:D..Na písničku Stranger si ještě teď vzpomínám, vážně skvělá písnička..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide