Hudba mého srdce #3

června 08, 2015

  
To už je tu znova pondělí? Nějak rychle nám to utíká. A víte co to znamená? Další pondělí, další Hudba mého srdce. Tentokrát jsem nedokázala odolat nové písničce, která zazněla ve filmu Ladíme 2, Flashlight. Před pár dny jsem na filmu byla v kině, a jediné, co zatím musíte vědět, je to, že to bylo naprosto úžasné, a brzy pro vás na tento film chystám recenzi, takže si ji nenechte ujít.


Je opravdu těžké najít videoklip z filmu Ladíme, kde Bellas písničku Flashlight zpívají, ale přeci jen jsem něco našla. Ve filmu píseň párkrát ze začátku zazněla, ale vůbec jsem netušila, že mě poté na konci tak sebere. Naprosto úžasná písnička, která i k filmu skvěle ladí.


Po pravdě, vůbec jsem netušila, že píseň pro tento film napsala Jessie J. Tak nějak jsem doufala, že si ji holky napsaly sami, ale bohužel ne, ale to vůbec nevadí. Já tedy od této zpěvačky neslyšela zatím žádnou píseň, ale možná po této zkušenosti, se na pár jejích písní podívám.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide