Hudba mého srdce #2

června 01, 2015

  
Tak je tu zase pondělí a já vám již po druhé představuji písničky, které jsem za minulý týden poslouchala. Bohužel, minulý týden byl neskutečně hektický,  jelikož jsem pracovala na závěrečných plakátech do školy, takže jsem na hledání nových písniček neměla čas. Jelikož jsem to posledních pár dnů flákala, tak jsem to samozřejmě na poslední chvíli musela dohánět. Školu, recenze a různé další články, jako třeba soutěž, kterou pro vás chystám zítra.

Takže tedy zpátky k těm písničkám. Za minulý týden jsem poslouchala pouze jednu jedinou, a tou byla písnička Maps od Maroon 5.


K této písničce, a hlavně celé skupině jsem se dostala díky svému bratrovi. Občas poslouchá i dobré písničky, to musím uznat, jako třeba tuto. Je to už dlouho, co jsem ji slyšela naposledy, ale když jsem ji v minulém článku zmínila, musela jsem si ji znova pustit, a od té chvíle neopustila mou mysl. Nedokázala jsem poslouchat jinačí písničku. Jako dříve, si mne opět získala svým videoklipem a hlavně svou chytlavostí. Adam, hlavní zpěvák skupiny, má tak podmanivý hlas, že jsem mu prostě nedokázala odolat, a musela ho pořád dokola a dokola poslouchat.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide