Unboxing #3

května 29, 2015


U předchozího dílu Unboxningu jsem psala, že mi dorazily dva balíčky po sobě. A jelikož jsem měla již každý nafocený zvlášť, rozhodla jsem se je rozdělit do dvou článků, tedy první a druhá část.  A právě teď, tu pro vás mám tu druhou část. Jedná se o balíček, který mi přišel na konci dubna, a skrývá v sobě recenzní výtisk od internetového knihkupectví Dobré knihy.



A už se nám klube. A jak je hezky zabalená v té bublinkové fólii. Miluju bublinkovou fólii, mnohem víc než lepící pásku, tu vážně nemám v lásce. Pokaždé se s ní peru a vypadám u toho jako bych chtěla někoho zabít, takže to vždy skončí tím, že si na ní vemu nůžky.


Tadá. Rozhodla jsem se vám ještě jednou ukázat, jak hezky jsem měla knihu zabalenou, a kromě knihy, jsem ještě od Dobrých knih dostala pár katalogů, o tom, jaké knihy naleznete na jejich eshopu, a jaké chystají, a více než dost mě opravdu zaujala.

A jakou knihu jsem si tedy vyžádala na recenzi? V obrázku napravo je to jasně vidět. V jejich eshopu mě zaujalo tolik knih, ale mám omezené možnosti, takže jsem si nakonec vybrala knihu Najít Sky. Získala si mě svou krásnou obálkou, která si mne hned na první pohled očarovala, ale ještě jsem si nečetla anotaci knihy, takže vůbec nevím, o čem je, chci se nechat překvapit.


A závěrečná fotečka mého medvídka a nové knihy, který je nadšený z každé mé nové knihy, asi stejně jako já.

Četl jste někdo tuto knihu? Co na ni říkáte? :-)

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Knihu nepoznám, ale obálku má naozaj veľmi peknú :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tú knihu si chcem už tak dlho objednať a vždy si objednám niečo iné :D Ach tá obálka je úžasná :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta obálka je opravdu úžasná..:) Snad stejně úžasná bude i kniha uvnitř..:D

      Vymazat
  3. Souhlasím, ta obálka je božská. :) A přidávám se, taky mám radši bublinky, akorát si je pak vezme sestra a otravně je praská. :D

    hrbitov-meho-ja.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem tuto knihu ještě nečetla, ale vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide