Unboxing #2

května 18, 2015


Poslední týden v dubnu mi přišly dva balíčky, ale bohužel, každý v jiný den, takže jsem se rozhodla je rozdělit. Očekávala jsem dva recenzní výtisky, od internetového knihkupectví Knihcentrum a od internetového knihkupectví Dobréknihy.cz. Šla jsem na poštu risknout to, po tom dlouhém dnu ve škole, říkala jsem si, že si snad zasloužím nějakou tu odměnu, a měla jsem štěstí, opravdu tam na mě jedna kráska čekala.


Doufala jsem, že budu mít to štěstí a ještě se mi podaří ukecat paní Žídkovou z Knihcentra, o poskytnutí recenzního výtisku knihy Ostrov lhářů. Bohužel, tolik štěstí najednou, to se prostě u mě nestane. Paní Žídková měla pouze jeden výtisk knihy Ostrov lhářů, kterou měla již jinačí bloggerka zamluvenou, takže jsem prostě a jednoduše měla smůlu. Zdržuju, já vím, a vy jste již určitě napnutí jako struna, jaká tedy kniha na mě čeká v onom balíčku.


A už se nám tu klube. Možná již nyní víte, o jakou knihu se jedná. Je to horká novinka z nakladatelství Host, která před nedávnem vyšla. Kniha byla v originálu napsána německy. Podle toho, co se píše z druhé strany knihy, se jedná o opravdu skvělý příběh s prvky psychologického thrilleru, který si v Německu opravdu vychvalují. I když, hodnocení knihy na Goodreads tedy není moc vysoké...
  

Tadá! Zde máte foto celé fotky, a nejen napůl schované v balíčku. Hned na první pohled mne zaujala obálka knihy, a hlavně ta barva! Fialová a modrá jsou mé nejoblíbenější barvy a na této obálce vypadaly opravdu skvěle, zvlášť, když jsem je viděla zatím jen na obrázku. Ale pak když jsem je viděla naživo, hned jsem si je na knize oblíbila a hodně mě fascinovala ona spirála, která je na obálce, nemohla jsem se na ni vynadívat a stále nemohu.

  
A poslední foto mého médi, který se jmenuje Plyšák, a u kterého uvažuju, že ho přejmenuji, chudáček můj, takové jméno si nezaslouží, a mé nové knihy Pod vodou, která má opravdu nádhernou obálku. Nyní mám již knihu přečtenou a vy se brzy můžete těšit na recenzi.

Co si vy myslíte o knize Pod vodou? Chystáte se si ji přečíst? :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide