Zamilované duše | Recenze

Knížka Zamilované duše navazuje na předchozí díl Setkaní s duchem. Opět se zde nachází hlavni hrdinové Will a Alona, ale přibývá další postava, lovkyně duchu, Mina. Ona na rozdíl od Willa nechce duchům pomáhat, chce je polapit, aby potěšila svého otce. Od té chvíle je Will na pochybách, možná má Mina pravdu, měl by svou pozornost věnovat živým a ne mrtvým, a to Alonu štve. Ke všemu se přidávají problémy ohledně Alony, a než se naděje, už je nějaká hloupost na světě, jako třeba dat vědět svým rodičům, aby nevyhazovaly její věci, přes Willovu kamarádku Lily, která je v kómatu.

Alona se od předchozího dílu moc nezměnila, je pořad stejně protivná a upřímná. Willa jsem si oblíbila už v prvním dílu a i tak tomu je i v druhém. Moc se mi líbilo, když pátral po své minulosti a zjistil, kdo je. Stal se z něho velmi laskavy kluk, který doufá, že v Aloně je víc, než ta její protivnost ke všemu. Poslední postavou je Mina, lovkyně duchu. Z té holky jsem měla takový nepříjemný pocit a trošku ni vadila. Až později se čtenář dozvídá, proč se chová tak namyšleně.

I zde jako u předchozího dílu se střídají pohledy Willa a Alony. Když jsem knížku začínala číst, doufala jsem, že bude lepší než první díl. Musím říct, že tato knížka je rozhodne lepší, je více o pomáhaní duchům a naši hrdinové si postupně k sobě nachází cestu, na které se u konce zasekávají, jelikož Alonina tvrdohlavost nejspíš nemá hranice.

Anotace: Duše Alony Dareové se po nehodě vrátila zpět ze záhrobí. Nyní se na ni začínají obracet další zbloudilé duše a ona potřebuje pomoc. Dokáže najít společnou řeč s Willem - jediným člověkem, který ji slyší, ale o kterém předtím nezavadila ani pohledem? Potřebuje jeho pozornost opravdu jen kvůli ostatním nebo jí na Willovi začíná záležet ví, než je ochotná si připustit?
Originální název: Queen of the Dead
Autorka: Stacey Kade
Série: Mezi nebem a zemí