Zakázaná přitažlivost | Recenze

Hlavní hrdinka Emily si nechce nechat řídit život od svého otce, který je senátorem. A tak utíká do New Yorku, ale útěk se jí nedaří, tak jak si představovala, jelikož je brzy vypátrána. Její otec je nabídne jednoduchou možnost volby. Buď se s sním vrátí domů, nebo zůstane v NY, ale pod podmínkou, že bude mít osobního bodyguarda. Senátor počítal s tím, že jeho dcera s sním odjede, ale ona ho překvapila tím, že se rozhodla zůstat. Z jejího rozhodnutí ale není nadšený bodyguard Henry. Henry doufá, že se rozmazlené slečinky rychle zbaví, jenže všechno je jinak. Na Vánoce se Emily vrací domů a dostává dárek, který ji opravdu vyděsí. Emily je ráda, že má v této době u sebe Henryho, ale on se obává, co udělá, až se dozví o jeho minulosti? Zůstane, nebo odejde?

Emily Evansová byla vždycky hodná holka, jediná sestra svých bratrů, a dcera senátora Evanse. Nyní je už Emily dospěla, a nelibí se jí, že jí její otec řídí život, tak si ho bere do vlastních rukou. Emily je povahově velmi tvrdohlavá, trošku náladová, a vždy dostala, to co chtěla, dokud nepoznala Henryho. Henry Trovato je bodyguardem ve firmě bývalého mafiána Roberta Bavetty. Když mu oznamují, že bude hlídat senátorovu dceru, myslí si o ní, že je to rozmazlená slečinka, které se rychle zbaví. Jenže Henry Emily podcenil, když očekával, že odjede domů. Povahově je Henry velký bručoun, a má své nálady, hlavně v okamžicích, kdy se ho chce Emily zbavit pomoci nakupování knížek.

Knížka Zakázaná přitažlivost je třetím dílem ze série Bavettů. Na tuto knížku jsem se opravdu ohromně těšila, a vůbec mě nezklamala. Hlavní hrdiny jsem si okamžitě zamilovala. Knížce rozhodně nechybí napínavý děj, ani romantika. Autorka pro mě prvním dílem, o Paige a Michaelovi, nasadila vysokou laťku, kterou překonala tato knížka. Doufám, že toto není poslední knížka, kterou autorka napsala, protože by to byla škoda.

Anotace: Senátorova dcera Emily má po krk života ve skleníku a potají odjede do New Yorku. Záhy je však vypátrána a musí se rozhodnout: buď se vrátí domů, nebo zůstane, ale pod stálou ochranou nepřístupného bodyguarda Henryho Trovata. Emily je rozhodnutá Henryho přesvědčit, aby ji nechal být, vše jim však začnou komplikovat city a především děsivý vánoční dárek, který jí pošle neznámý šílenec. Překoná láska tak odlišných lidí věkový a společenský rozdíl, nebezpečí, které Emily hrozí, a především Henryho zločineckou minulost?
Série: Bavettovi
Počet stran: 304
Hodnocení na Databázi knih: 88%