Ukolébavka | Recenze

května 16, 2015



Remy má svá pravidla, které se snaží dodržovat. Nevěří na lásku, a proč by měla, její matka se chystá uzavřít již páté manželství, které jistě dopadne stejně jako ty předchozí. K tomu nikdy nepoznala svého otce, který ji po sobě nechal jen ubohou písničku, Ukolébavku. Remy randí s kluky, jenže z toho nikdy nevznikl vážný vztah. Jenže, co se stane, když se náhodou seznámí s muzikantem Dexterem, který tvrdí, že jsou si souzeni?

Remy je chytrá holka, která má na lásku svůj názor. Není se čemu divit, když se její matka chystá uzavřít další manželství, u kterého Remy tuší, že dopadne tak, jako ty předchozí. Ze začátku jsem Remy opravdu brala jako couru, i ona se za ni považovala, ledovou královnu, která má kluky jen na sex a zanedlouho je pustí k vodě. Jakmile jsem ji poznala líp, pochopila jsem ji, nejspíš bych se na jejím místě chovala stejně. Dexter byl takový bezstarostný klučina, který si hodně věří, což mi na něm trochu vadilo, ale ten jeho neuvadající úsměv a ty jeho výzvy, nad tím jsem se usmívala.

Autorka napsala čtivou knížku, od které jsem se nemohla odtrhnout. Musela jsem ji prostě dočíst, a dozvědět se, jestli jsem tipla správně, jak to skončí. Konec mě moc nepřekvapil, bylo to jasné hned od začátku. Tato knížka má ale menší problém, je dlouhá. Nechci říct, že byla špatná, určitě stojí za přečtení. Pro mě to byla hezká oddechovka.

Hodnocení:

Anotace: "O lásce už jsem neměla žádné iluze. Přicházela a odcházela, ranila, a někdy taky ne. Lidé nemají být spolu navěky, bez ohledu na to, co se zpívá v písních." Remy nevěří v lásku, a ostatně proč by měla? Její matka se se popáté vdává a její otec, kterého nikdy nepoznala, ji zanechal jen jednu ubohou píseň - Ukolébavku, kterou si lidé tak často a tak absurdně nechávají hrát na svatbách. Remy ale věří na zábavu, a tak o kluky nemá nouzi, s kamarádkami chodí pařit a vůbec si užívá života. Přesně podle plánu, s cynismem, nadhledem a jistou dávkou blahosklonnosti nad city ostatních. Pak se ale v jejím životě objeví Dexter a snaží se jí převrátit život vzhůru nohama. Otázkou je, zda o to ledová královna Remy vůbec stojí.

 Originální název: This Lullaby
Autorka: Sarah Dessen
Série: -
Díl: -
Počet stran: 373
Vazba: Paperback
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2011
Hodnocení na Databázi knih: 73%
Hodnocení na Goodreads: 4.05

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide