Setkání s duchem | Recenze

Hlavní hrdinka Alona Dareová nešťastnou náhodou skončí pod koly autobusu, zemře, ale neobjeví se žádné světlo, které by ji mělo přenést do onoho světa. Další hlavní postavou je Will Killian, který má dar, může vidět mrtvé lidi. Jenže pro něj je to spíš prokletí, protože pokud duchové zjistí, že je slyší a vidí, je to jako lavina, každý něco chce, ale on je ignoruje. Ale pak se objeví Alona, která chce od něj také pomoc. Dočká se jeho pomoci? Dokáže mu pomoc s otravnými duchy, aby Willovi dali už pokoj?

Jak jsem již zmínila, hlavními postavami jsou Alona a Will. Alona je duch, který se jako jiní pohybuje po škole. Povahově je to velmi nepříjemná, protivná, sebevědomá a velmi upřímná dívka, která svou upřímnosti jen ubližuje ostatním. Will je velmi flegmatický. Nejvíc si přeje, aby nějak přežil poslední měsíc, a pak vypadne. Ale to se objeví Alona a všechno se změní. Upřímně Alonu fakt moc nemám v lásce, je to velmi protivná holka, co si o sobě hrozně moc myslí, jak je dobrá, ale jakmile zemřela, zjistila, co si o ní všichni myslí. Willa jsem si oblíbila, i když je trošku praštěný a ředitel ho považuje za darebu, já ho mám ráda.

Knížka je psána z pohledů obou hrdinů - Alony i Willa. Od knížky jsem očekávala víc. Řekla bych, že si autorka mohla víc pohrát s dějem, jelikož námět mě opravdu zaujal, duchové, to zní děsivě. Jenže nic zas tak děsivého v této knížce nenajdete, je taková jednohubka, která vám zkrátí den a možná trochu pobaví.

Anotace: Královna školy a hvězda místních roztleskávaček Alona Dareová je předurčena pro skvělou budoucnost. Její život však končí nečekaně pod koly autobusu. Všichni si myslí, že je navždy pryč, ale… Alona zůstala ve světě živých jako duch. Pouze jediný člověk ji může vnímat - spolužák a totální lúzr Will. Podaří se jim překonat vzájemnou nechuť a pomoc jeden druhému? Proč Alona neodešla skrze jasně světlo do onoho světa?
Originální název: The Ghost and the Goth
Autorka: Stacey Kade
Série: Mezi nebem a zemí