S hlavou v oblacích (pejru) | Recenze

května 16, 2015


Markéta se vydává na víkend ke kamarádce Katce, jenže se jí do cesty připlete kůň. Aby mu neublížila, stočila volant na stranu. Naštěstí se jí nic nestalo, ale auto moc dobře nedopadlo. Společně s neznámým koněm se dostává k Marvinovi,"vidlákovi", kterému kůň patří. Markéta místo víkendu s kamarádkou stráví víkend na venkově, s velmi sebejistým Marvinem, který ji ale změní život.

Hlavními postavami jsou Marvin, ve skutečnosti se jmenuje Pavel, Marvin je přezdívka, kterou mu Markéta přiřadila, a Markéta. Markéta je velmi sympatická, vtipná a věčně tvrdohlavá ženská. Na rozdíl od Pavla, který je sebevědomý, také vtipný, nebojí se práce, a je ztělesněním chlapa, po kterém každá žena touží.

Autorka mě získala svými předchozími knížkami o Bavettových, takže jsem si tuto novinku nemohla nechat ujít. Knížka byla velmi čtiva, při jejím čtení jsem měla pocit, že prostě musím číst dál a dál, nemohla jsem přestat. Byla jsem zvědavá, jak to nakonec dopadne. Dopadlo to tak jsem si to představovala, až na jednu věc, to bylo celkem předvídatelné. Velká škoda je, že knížka nebyla delší, mě by se to líbilo. Dokonce by se mi líbilo kdyby měla nějaké pokračování. Ještě musím pochválit obálku, kterou nakladatelství vystihlo, protože se k příběhu velmi hodí.

Hodnocení:

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment

Knihu si můžete pořídit zde

Anotace: Stačí okamžik a váš život může být vzhůru nohama! Něco o tom ví i Markéta, kreativní ředitelka malé reklamní agentury, které víkend v jižních Čechách změní život. Kam se poděla profesionálka z města, která to má v hlavě srovnané? Pár sebevíc příjemných chvil na vesnici po boku typického "vidláka" přece nemůže změnit celý pohled na svět! Nebo snad ano?...
Autorka: Kateřina Petrusová
Série: -
Díl: -
Počet stran: 120
Vazba: Vázaná
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2013
Hodnocení na Databázi knih: 86%
Hodnocení na Goodreads: 4.12

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide