Nepřítel mého nepřítele | Recenze

Před třemi lety policistka Joan pracovala v utajení. Jedna z jejích misí byla dostat se k drogovému dealerovi Torovi, jenže ten ji odhalil. Nechal ji žít pod podmínkou, že v budoucnu po ní něco bude chtít a ona to musí splnit, ať je to cokoli. Nyní Joan již nepracuje jako policistka a má malou dceru Amy. Když Amy někdo unese, je hned jasné, že zatím stojí Toro, na kterého úplně zapomněla, ale on na ni ne. Chce po ní, aby zabila Roberta Bavettu, protože jeho lidi mu kazí obchody. Podaří se Joan zachránit Amy?

I zde jako u Nebezpečné lásky se děj odehrává v New Yorku. Hned na začátku knihy se seznamujeme s Joan, matkou samoživitelkou, který by pro svou dceru Amy udělala cokoli, dokonce by i zabila. Joan mi nepřišla špatná, měla jsem ji ráda, ale Paige se mi prostě líbila víc. Jelikož knížka je také o Robertovi, jednoho z vůdců italské mafie, nesmím na něj zapomenout. Roberta jsme všichni poznali už Nebezpečné lásce, kdy mi přišel namyšlený a hodně náladový a i zde tomu tak bylo do té doby, než poznal Joan, pak začal měknout a tenhle Robert se mi líbil mnohem víc, ale na Mike prostě nemá, to je moje zlatíčko.

Kniha je vyprávěna z pohledu hlavních hrdinů Joan a Roberta. Měla jsem velkou radost, když se zde objevili Paige a Michael, protože ty dva jsem si opravdu zamilovala.

Knížce Nepřítel mého nepřítele dávám devět hvězdiček, protože se nedokáže vyrovnat Nebezpečné lásce. Autorka první dílem nastavila pro mě vysokou laťku, kterou nemám tušení jestli překoná. I tak jsem neskutečně moc zvědavá na třetí díl Bavettů a novou knížku S hlavou oblacích pejru, která vyjde v listopadu u nakladatelství Fragment.

Anotace: Dluhy se musí platit. To ví i bývalá policistka Joan, která má závazek vůči samotnému králi drogového podsvětí. Ten se nyní hlásí o splacení dluhu a jako pojistku unese Joaninu malou dceru Amy. Zvládne Joan zabít Roberta Bavettu, jednoho z vůdců italské mafie, a dostat svou dceru zpět? Co když existuje ještě jiný způsob, jak Amy zachránit?
Série: Bavettovi
Počet stran: 368
Hodnocení na Databázi knih: 88%