Nebezpečná láska | Recenze

Mladá ošetřovatelka Paige si potřebuje najít novou práci. Její poslední pacient zemřel a ona si to těžko bere. Chtěla by práci, u které je jisté, že její svěřenec nezemře, protože si nedokáže udržet citový odstup. Její bývalý zaměstnavatel ji doporučí rodině Bavettových, která má nemocného syna Michaela. Michael Bavetta je dospělý muž, jenže po autonehodě se probudil s duší malého dítěte. Paige se Michaelovi zalíbí a tím je puštěna na milost, jenže v té době Paige netušila, že rodina Bavettových patří k mafii. Podaří se Paige dostat pryč od Bavettových, když zjistí, že jsou mafiáni? Probere se Michael a vrátí se zpátky k mafie, nebo se stane něco, co nikdo nečekal?

Děj knížky se odehrává v New Yorku. Seznamujeme se zde s hlavní hrdinkou Paige, kterou jsem si oblíbila, přišla mi chytrá a samostatná. Hlavního hrdinu Michaela jsem si okamžitě zamilovala, jako každé malé dítě zbožňuje jednu známou kreslenou postavičku, je jím Spiderman. Další důležitou postavou je Robert, Michaelův bratr, který je velmi náladový a pracovitý.

Autorka napsala úžasnou knížku, která je originální a čtivá. Knížka je psaná z pohledu Paige a má hezkou obálku, která se opravdu povedla.

Jelikož nečtu moc knížek od českých autorů jsem moc ráda, že jsem si tuhle knížku přečetla. Moc se mi líbila a ráda bych Vám ji doporučila. Jsem hodně zvědavá na další díl, který je tentokrát o Robertovi.

Anotace: Na doporučení posledního zaměstnavatele získá mladá newyorská ošetřovatelka Paige práci v rodině Bavettových, bohatých podnikatelů pocházejících z Itálie. Má se starat o jejich syna Michaela, mladého muže, který se po autonehodě duševně vrátil do období svého dětství. Paige si k němu postupně nachází cestu a Michael si ji velice oblíbí. Postupem času Paige přichází na to, že se dostala do newyorského podsvětí a její zaměstnavatelé jsou součástí mafie. Co se stane, až se jednou Michael probere? Dostane se Paige ze spárů Bavettových, když odhalila jejich tajemství?

Série: Bavettovi
Počet stran: 376
Hodnocení na Databázi knih: 92%