Lola a kluk od vedle | Recenze

Nadaná návrhářka Lola Nolanová má spokojený život. Má dva homosexuální táty, kteří jsou úžasní, toho nejvíc sexy přítele, rockera Maxe, a tu nejlepší kamarádku Lindsey. Nemá si na co stěžovat. Jenže když se do sousedství vrátí rodina Bellových s jejich dětmi, dvojčaty Calliope a Cricketem, klukem od vedle, který zlomil Lole srdce, její život se hroutí. Cricket je zpátky a moc rád by se vrátil do Lolina života a byl víc než jen kamarád, ale dovolí mu to Lola po tom, jak ji kdysi zklamal a zničil?

Obě dvě hlavní postavy jsem si oblíbila. Lola mi přišla trošku střelená, ale sympatická, talentovaná a sama sebou a Cricket mi přišel jako šílený, kamarádský, ale velmi chytrý a zábavný vědec.

Jakmile jsem se dozvěděla, že vyšla u nás, musela jsem si ji koupit. Po přečtení Polibku pro Annu jsem byla velmi zvědavá, jak pokračuje vztah Anny a Étienna a také o čem Lola je. Knížka se mi líbila, ale Polibek pro Annu se mi zdál lepší, nevím proč, ale nespíš proto, že se mi Anna a Étienne líbili víc, a přála bych si, aby autorka napsala ještě něco o nich.

Za tu korekturu by si vážně někdo zasloužil proplesknout, ale i přes to je to úžasná knížka, kterou určitě doporučuji. Jsem neskutečně zvědavá, o čem bude Isla, třetí knížka od Stephanie, která teprve vyjde v originálu.

Anotace: Začínající návrhářka Lola Nolanová nevěří na módu… věří v kostýmy. Čím výraznější outfit, čím třpytivější, čím zábavnější, čím divočejší - tím líp. Ale Lola je přes neskutečné modely také hodnou dcerou a kamarádkou s velkými plány do budoucna. Všechno je perfektní (včetně jejího sexy přítele rockera), dokud se do sousedství nevrátí obávaná dvojčata Bellova. Calliope a Cricket. Hlavně Cricket, nadaný vynálezce, který zrovna vystoupil ze stínu vlastní slavné sestry. Cricket, který by se moc rád vrátil do Lolina života. Lola teď dumá, jak se poprat s city ke klukovi od vedle… a vypadá to na dlouho!
 Originální název: Lola and the Boy Next Door
Autorka: Stephanie Perkins
Série: Polibek pro Annu