Hrej hráčem | Recenze

Děj knížky se odehrává na vysoké škole v Brooklynu. Vše vypadá dobře, až na jednoho kluka, který se považuje za playboje školy, a vždy mu vše projde. Ale to Maddie a její kamarádky nemohou dopustit. Vymyslí operaci Hrej hráčem, plán, jak přehrát Bradena v jeho vlastní hře. Holky ale netuší, že Braden se svými kamarády plánuje něco podobného, sbalit Maddie, vyspat se s ní, a pak ji odkopnout. Braden s Maddie zažívá své poprvé - zve dívku na rande pomocí Google. Jenže, co když se stane něco, co se nemělo stát, s čím nikdo nepočítal?

Hlavní hrdinka Maddie je milovnice frappucina a borůvkového muffinu. Prošla si v minulosti těžkým obdobím, ale je chytrá, milá, ale nechá se snadno zmanipulovat. A hlavní hrdina Braden. Braden je odolatelný, ale velmi arogantní, a ví to o sobě.

Knížka je psána z pohledů obou hlavních hrdinů, Maddie a Bradena. Osobně si myslím, že je tato knížka úžasná. Hrozně se mi líbí autorčin nápad a některé vedlejší postavy. Třeba Megan, o které je další díl.

Anotace: Jaký je plán hry? Maddie v tom má jasno: Arogantní a egoistický playboy Braden z kalifornské univerzity představuje pro ni vše, co se jí na klucích hnusí. Připomíná jí totiž jejího bratra, který dokáže myslet jen na sebe a ničí životy všem v okolí. Maddie spolu s kamarádkami vymyslí plán, jak tomu namachrovanému Bradenovi za všechna příkoří udělit lekci. Hlavní aktérkou plánu je právě Maddie, která do měsíce Bradena svede, omotá si ho kolem prstu a pak ho surově odkopne. Operace Hrej hráčem může začít. Žádná ze zasvěcených holek ovšem nemá zdání, že podobný plán má i Braden se svými přáteli. A jakou hru hraje on? Plán je přimět tu paličatou a nedostupnou "královnu univerzity", aby se do něj zamilovala, svést ji, a pak ji srazit na kolena. Ani jeden z obou aktérů netuší, že život může změnit pravidla hry… Možná oba zjistí, že nejde člověka soudit podle prvního dojmu…

Originální název: The Love Game
Autorka: Emma Hart
Série: The Game