Espressologie | Recenze

května 16, 2015


Sedmnáctiletá Jane pracuje v kavárně, aby si našetřila peníze na vysokou školu, protože na stipendium prostě nemá, místo toho, aby chodila do školy. Zanedlouho se ukáže, že Jane není jen tak obyčejná baristka. Vytvoří bláznovou teorii o tom, že dokáže přiřadit dva lidi k sobě, podle jejich oblíbené kávy. Když se jí úspěšně podaří spojit několik párů k sobě, objeví v tom její šéf něco, v čem by mohl vydělat. Bude mít Jane štěstí a najde si někoho pro sebe, nebo zůstane sama?

Hlavní hrdinka Jane se mi moc nelíbila, to jak často zanedbávala školu a jak byla naivní. Ani Cameron se moc nelíbil.

Knížka mě zaujala svou obálkou a také nápadem, esspesologická poradna. Jenže jakmile jsem knížku dočetla, měla jsem takový pocit, že je toho tam málo a moc rychle ukončené. Nechci říkat, že knížka je špatná, to není, ale jsou i lepší. Mě osobně knížka zklamala, čekala jsem od ní víc, ale pokud nevíte, co číst, tak můžete zkusit tuto knihu, která je jednoduchá a dá se rychle přečíst.

Hodnocení:

Anotace: Sedmnáctiletá studentka Jane si přivydělává v malé kavárně jako baristka a časem vytvoří teorii, podle níž se charakter lidí pozná dle jejich oblíbené kávy. I jí samotné to přijde jako trochu bláznivý nápad, ale jen do doby, než dá dohromady několik párů, kterým to pak úžasně klape. V tu chvíli se z ní stává espressologická hvězda, k níž si chodí pro radu a rande lidé z celého města. Ale dokáže Jane najít životní lásku i pro sebe, nebo bude jediná, komu se štěstí vyhne?
Originální název: The Espressologist
Autorka: Kristina Springer
Série: -
Díl: -
Počet stran: 192
Vazba: Vázaná
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2012
Hodnocení na Databázi knih: 69%
Hodnocení na Goodreads: 3.53

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide