Conan: Hodina draka | Recenze

Conan získal trůn mocného království, Aquilonie, a stal se vládcem, který si získal jak respekt některých přátel, ale i nepřátel, jenže někteří jeho nepřátelé se nehodlají vzdávat. Najdou magický předmět ukrytý po 3000 let, a pomocí něho vzkřísí mocného mága ovládajícího černou magii, díky němu si chtějí přivlastnit Conanovo království. Conan se dostává do boje s černou magií čaroděje, ale nevyhrává, ale dozvídá se, že pokud chce vyhrát a získat zpět trůn, musí najít magický předmět, který ho přivedl ze záhrobí.

Tato knížka byla pro mě úplná novinka. Vůbec jsem neznala Conana, ani jeho příběh. Chvíli mi trvalo, asi pár stránek, než jsem si zvykla na všechna jména postav a autorův styl psaní. Poté jsem se od knížky nemohla odtrhnou, opravdu, a najednou byl konec. Moje reakce po dočtení mě překvapily, jelikož se mi knížka líbila, i když mě neoslnila tak, jako by oslnila starší čtenáře. Knížka je napínavá, plná dobrodružství a všechny postavy jsem si oblíbila, s žádnou z nich jsem neměla problém, ale asi nejvíc jsem si oblíbila Conana. Conan je velmi silný, odhodlaný se nevzdávat a ochotný položit život za své přátele, prostě bojovník tělem i duší. Musím ještě připomenout, že nakladatelství si opravdu hezky poradilo s obálkou, jelikož je úžasná, a čtenáře zaujme hned na první pohled, takže opravdu ji chválím, a knížku určitě doporučuji.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Omega

Anotace: Conanovi se po mnoha příhodách podařilo získat trůn mocné Aquilonie. Jenže tím jeho dobrodružný život nekončí. Nový panovník se musí od začátku potýkat s příznivci starého krále. Část jeho nepřátel najde magický artefakt, s jehož pomocí se jim podaří vzkřísit mocného acheronského mága. Conanův trůn se otřese v základech. Dokáže odvážný barbar ubránit to, co se mu podařilo dobýt a zachrání svět před znovuzrozením pradávného zla? Hodina draka je jediným románem conanovské ságy, který Robert Erwin Howard napsal.
 Originální název: Conan the Conqueror
Autor: Robert Ervin Howard
Série: Conan