Čekání na zázrak | Recenze

Hlavní hrdinka Alona svou vinou uvízla v těle Lily Turnerové. Lily byla rok v kómatu a teď je najednou opět mezi živými, takže všichni se ptají, jak je to možné. Alona si nemůže zvyknout na své nové tělo, jekož Lilyino tělo nění tak vypracované a hezké, tak jako ho měla ona, než zemřela. A tak Alona začíná Lilyin život od základu měnit. Začíná si říkat Ally a zvnějnšku se proměňuje a snaží se najít s novou rodinou společnou řeč. Z toho všeho ale není nadšený Will, jelikož mu to připadá jako by jeho kamarádku Lily měnila k obrazu svému, a tak se snaží najít média, někoho, kdo mluví a vidí duchy jako on, aby mu pomohl vyřešit problém - Alona v těle jeho kamarádky Lily. Jenže, když se ukáže, že Malachiáš, médium, vidí pouze jednoho ducha, a to svou sestru, začíná Will ztrácet naději, že někdy Alonu a Lily od sebe oddělí.

Tak jako v předchozích dílech jsou ústředními postavami Alona a Will. Alona má velmi komplikovanou povahu, občas je neskutečně hloupá, ale jindy je ta rozumná, je to s ní jak na horské dráze. Will je moje zlatíčko, již od prvního dílu jsem si ho oblíbila, a tak tomu je i do teď. V tomto díle se objevují nové postavy, Malachiáš se svou sestrou Erin, která je pro Willa Prázdninová holka, kvůli svému oblečení - má na sobě plavky. Malachiáš je médium, které si na tom, že vidí duchy vydělá. Jenže neví ostatní duchy, vidí pouze jednoho a to svoji sestru Erin. Erin je jeho dvojče a již odjakživa svému bratrovi řídila život, jenže jednou večer, když ji odmítl doprovodit na večírek, opila se a skočila z budovy. Od té doby Erin obtěžuje Malachiáše, a on se ji nemůže zbavit.

Knížka Čekání na zázrak je závěrečným dílem série Mezi nebem a zemí. Na knížku jsem byla hodně zvědavá, jelikož mě zajímalo, jak to nakonec dopadne. Děj mi přišel čtivý, ale konec jsme očekávala jiný. S koncem knížky jsem spokojena nebyla, ale co, budu si muset zvyknout, že to takto skončilo. I přes to jsem si čtení užívala, i kdy Alona byla chvílemi k nesnesení, dalo se to přežít.

Anotace: Alona Dareová přebývá už přes měsíc v těle Lily "Ally" Turnerové. Lilyino tělo není tak atraktivní, jako to její, a navíc se jí nedaří hrát sestru a dceru lidí, které skoro nezná. Trápí ji i to, že Will - na kterém jí záleží víc, než by chtěla - si přeje, aby se vrátila skutečná Lily. Stane se zázrak, Alona bude opět volná a Lily zůstane naživu? S pomocí duchařského média Malachiáše Velkolepého možná mají šanci na úspěch, ale odhalování pravdy se nelíbí tajemnému duchovi, který se před ničím nezastaví. I kdyby měl Alonu zničit.
Originální název: Body and Soul
Autorka: Stacey Kade
Série: Mezi nebem a zemí