Buď se mnou | Recenze

Hlavní hrdinka Tereza Hamiltonová prožívá velmi drsný rok. Nejenom, že se zamilovala do nejlepšího kamaráda svého bratra Jase, který s ní očividně nechce mít nic společného, ale také to vypadá na to, že její sen v podobě taneční kariéry je u konce. Její zranění je již natolik závažné, že jí nezbývá nic jiného než sen o tančení opustit. Takže musí přejít k záložnímu plánu - vysoké škole. Tereza doufá, že nyní - na vysoké škole - snad dostane šanci dokázat Jaseovi, že to s ním myslí opravdu vážně. Jenže Jase se jí straní, protože si stráží svá tajemství, o kterých nechce, aby se dozvěděla. A obzvlášť nechce, aby se dopátrala toho, že jejich polibek byl pro něj nejlepším polibkem v životě. Následně se ale potkávají častěji a je jasné, že je mezi nimi velká přitažlivost. Otázkou ale je, co všechno jsou ochotni riskovat a obětovat, aby mohli být spolu?

Hlavní hrdinka, devatenáctiletá Tereza Hamiltonová, je beznadějně a hluboce zamilovaná do bratrova nejlepšího kamaráda Jase. Má problém - ochranářského bratra, který je vždy za ní připraven ji chránit, a chránit ji hlavně před svým nejlepším kamarádem. K tomu ji považuje stále za svou malou sestřičku, a vůbec si neuvědomuje, že jeho malá sestřička již vyrostla - s tímto já osobně souhlasím, i když si hlavní hrdinka myslí, jak je již vyspělejší a chytřejší, opak je pravdou. Tereza se v podstatě po celou knihu chová jako malá holka, kterou jsem po pravdě chtěla každou chvíli něčím přetáhnout po hlavě. S takovou postavou, která mě tak neskutečně vytáčela jsem se zatím nesetkala - ale zanedlouho jsem měnila své počáteční rozhodnutí, odsoudit Terezu jako malou a basta - objevily se totiž momenty, kdy mi hlavní hrdinka dokázala, že je opravdu taková za jakou se ona sama považuje, chytrá, rozumná, laskavá. A právě tyto momenty jsem po celou knihu vyhledávala a vyhledávala, ale dostalo se mi jich opravdu málo. Co se Jase týče, i u něho jsem měla z počátku pochyby. Ze začátku jsem si u Jase vytvořila obrázek neskutečného protivy, ale nedivte se mi, on se tak z počátku prezentoval - takže mi jednoduše lezl krkem. Nedokázala jsem pochopit, jak se do něho hlavní hrdinka mohla zamilovat, ale následně o pár stránek dál jsem to pochopila. Tehdy mě Jase neskutečně překvapil a okouzlil, až jsem začala litovat, jak jsem ho ze začátku odsoudila jako protivu.

Na knihu Buď se mnou jsem se těšila již od chvíle, co jsem dočetla první díl Počkám na tebe. První díl byl velmi opěvovaný, jenže mě maličko zklamal - tak jsem doufala, že druhý díl bude lepší, ale nestalo se tak. Od první chvíle jsem měla neskutečné problémy s hlavními hrdiny, kteří mě s prominutím neskutečně vytáčeli. Následně jsem začala mít problémy i s celkovým dějem knihy, protože se v podstatě nic nedělo. Začala jsem pochybovat zda tu knihu vůbec dočtu, ale pak se najednou něco změnilo, jako kdyby se hlavní hrdinové probudili ze zimního spánku a začali reagovat, a já knihu přeci jen dočetla. I přes to to pro mě byla velká výzva, kterou jsem nakonec přeci jen zvládla, ale po druhé by to už nedopadlo dobře. Nakonec jsem se přeci jen rozhodla dát jako hodnocení tři hvězdičky - za to, že od druhé poloviny už to bylo mnohem lepší a hlavní hrdinové již nebyli tolik otravní.

Anotace: Tereza Hamiltonová prožívá drsný rok - zamilovala se do nejlepšího kamaráda svého staršího bratra. Jase s ní ale nepromluvil od té doby, kdy jí věnoval opravdu úžasný, dech beroucí polibek, takový, co vám změní život. Tereza se právě vymotala z příšerného vztahu a navíc jí hrozí, že kvůli zranění bude muset dát sbohem taneční kariéře. Nastal čas na plán B - vysokou školu. Možná tak dostane šanci přesvědčit Jase, že jí jeden polibek nestačí. Jase Winstead má obrovské tajemství, jež nikomu neprozradil. Obzvlášť nechce, aby ho znala neuvěřitelně krásná sestra jeho nejlepšího kamaráda. Přestože s Terezou sdílel nejžhavější polibek v životě, uvědomuje si, že závazky mají přednost. Rozhodně nemá čas na romantický vztah. Nijak mu však nepomáhá, že nedokáže přestat myslet na polibek dívky, jež mu může převrátit život naruby. Jase a Tereza se potkávají stále častěji a nejsou schopni vzájemné city popírat. Na obzoru však číhá nebezpečí, jež vyvrcholí tragédií. Zatímco se lidé v kampusu vzpamatovávají, osudem pronásledovaní milenci se musí rozhodnout, co jsou ochotni riskovat a co obětovat, aby mohli být spolu.

Originální název: Be with Me
Autorka: J. Lynn
Série: Počkám na tebe