Návštěva knihovny #9

května 18, 2015

Tento projekt vymyslela Michelle M,
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.
Fakt bych si měla zakázat chodit do té knihovny, a právě teď, když mě za týden čeká důležitá zkouška, u který prostě musím uspět, ale já jsem prostě nedokázala neodolat. Zvláště když jsem v knihovně měla připravené tři rezervované knihy Dotkni se temnoty, Vítěz bere vše a Poslední laponec. O knize Dotkni se temnoty jsem neměla ani tušení, že je v knihovně, a nebo o čem vlastně je, ale anotace zní opravdu super, přiznám, maličko mi připomíná mou oblíbenou sérii Noční lovci s Cat a Bonesem, tak snad to bude tak dobré, jak anotace slibuje. Ani u knihy Vítěz bere vše jsem nevěděla, že ji máme v knihovně, všimla jsem si ji až si ji jedna paní půjčila, a jelikož já mám ráda styl psaní autorky Nory Robertsové, takže jsem nemohla odolat a knihu si rezervovala, a teď ji mám doma, a hrozně se těším až si ji přečtu. A poslední rezervovanou knihu je kniha Poslední laponec. Na tuto knihu mne zlákal Klářin článek Doporučení - zde - a když jsem ji objevila v knihovně, řekla jsem si risku to, a přečtu si to, i když na detektivky moc nejsem. No a zbylé tři knihy jsem čapla spontánně, prostě jsem je uviděla, a už jsem je musela mít, nemohla jsem je tam nechat. Po knize Lovkyně informací jsem pokukoval už delší dobu, ale nevěděla jsem, že ji máme v knihovně. U nás v knihovně se dají někdy najít takový poklady, že je to bezva, ale třeba Hvězdy nám nepřály tam prostě nenajdete, fňuk. Ale jinak, nevím o čem kniha je, dříve jsem to věděla, ale teď už to nevím, ale i tak jsem na knihu vážně zvědavá. Knihu Dech jsem si chtěla přečíst, již co ji vydali, ten děj knihy mi přišel zajímavý, ale pak jsem na knihu zapomněla, a včera si na ni zase vzpomněla. A když jsem ji tam uviděla, nemohla jsem ji tam prostě nechat, to byla prostě povinnost si ji vzít. A poslední knihou, co jsem si odnesla je kniha První telefonát z nebe. Ten název si mne naprosto získal, takže bylo jasno, tu knihu si chci přečíst, a jakmile jsem si přečetla anotaci, chtěla jsem knihu hned začít číst, ale mám tu ještě jeden recenzní výtisk, a ta zkouška mě taky ve čtení brzdní, to vám povím.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide