Návštěva knihovny #7

května 18, 2015



Tento projekt vymyslela Michelle M,
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.

Nedávno jsem navštívila knihovnu, ve které jsem nebyl už moc dlouho, a ono mě v ní čekalo překvapení. Překvapení v podobě všech dílů Vampýrské akademie a Sukuby od autorky Richelle Mead. Jelikož autorčiny knihy jsou nyní ve slevě (asi za 80,- jedna) rozhodla se knihovna knihy koupit, a tím mi udělala velkou radost. Já jsem si knihy chtěla přečíst už dřív, dokonce už mám za sebou první tři díly ze série Vampýrská akademie, i ten čtvrtý jsem četla, ale už jsi nevzpomínám o čem je, takže místo toho abych knihy četla na tabletu, jsem si je vypůjčila z knihovny, rozhodně lepší, a už teď se na knihy těším, a hlavně na poslední, závěrečný díl, ze série Vampýrská akademie.
A další knihy, které knihovna dokoupila. Za některé kousky jsem opravdu nadšená, za jiné až tak moc ne. Třeba na knihu Blbá sázka o fajn kluka jsem byla zvědavá hodně, hodně moc, ale nakonec mě kniha zklamala. Někde na blogu najdete recenzi na tuto knihu. O knize Čarodějka stínů jsem se dozvěděla od Kláry, která si ji sehnala, když byla na bux.cz ve slevě. Já jsem si ji sehnala jako e-knihu, přečetla jsem asi 5 stránek a moc mě to nechytlo, ale když jsem knihu objevila v knihovně, řekla jsem si, že ji dám ještě šanci, kdo ví, možná mě překvapí. A poslední dvě knihy co jsou na fotce, jsou druhý a třetí díl ze série Údolí stínů, asi. První díl jsem četla už docela dávno, a líbil se mi, takže, když knihkupectví koupilo další díly, letěla jsem pro ně, abych je mohla ukořistit.

A na poslední fotce mám knihy, které mám doma už delší dobu, jako například Osudovou přitažlivost a Hon. Ano, ještě stále jsem se k nim nedostala, škola jedna hrozná. U Honu jsem ale přečetla první kapitolu a nevypadalo to špatně, tak jsem teda zvědavá. Dále jsem v knihovně objevila jeden úžasný poklad, po kterém jsem hrozně toužila, a tím je kniha Ready Player One. Už jen ten název a obálka vypadá úžasně, tak snad i obsah bude super, doufám, že se ke knize co nejdřív dostanu. A nakonec tu mám knihy Tampa a Svádění luny. Tampu jsem si vzala kvůli anotaci, které zněla docela zajímavě, tak jsem ji prostě čapla, a do teď ji ještě neotevřela, no jo, jsem hrozná. A kniha Svádění luny je třetím dílem v sérii Merry Gentry, což teď vlastně nechápu, proč jsem si ji domů brala, když ani nemám přečtený první díl, který mi doma už pěkně dlouho straší. No doufám, že o Vánočních prázdninách si na knihy z knihovny, a na čtení celkově udělám víc času, protože už bych ty knihy vážně měla přečíst.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide