Návštěva knihovny #6

května 18, 2015

Tento projekt vymyslela Michelle M.
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.
Jelikož nedávno začala škola, a já už jsem ve třetím ročníku střední školy, musela jsem znova navštívit knihovnu a podívat se po povinné četbě k maturitě, a něco jsem našla.

Merry Gentry - Polibek stínů. Tuhle knihu jsem měla doma půjčenou někdy minulý rok, přečetla jsem asi dvě kapitoly a zavřela jsem to a už neotevřela. Jenže ten po té dlouhý době, jsem si řekla když se v knihovně rozhodli koupit druhý i třetí díl, mohla bych si ten první díl přečíst ještě jednou, abych pak náhodou nelitovala toho, že jsem to nečetla, že. Druhá láska a Manželská repríza jsou první dvě knihy ze série rodina Stanislavských. Tyto knihy jsem již také četla, někdy minulý rok, a teď už je mám také přečtené. Výhodou těchto knih jsou velká písmenka, takže jednu knihu máte přečtenou za den, nebo den a kousek. Na knihy chystám recenze, takže byste je mohly brzo najít na blogu, snad. A pak tu mám už jen povinnou četbu. Petr a Lucie, na tuto knihu mě navnadila už má učitelka češtiny na základní škole, ale ještě do teď jsem se k ní nedostala, a to ta kniha má jen asi sedmdesát stránek. To bych mohla dát za den, ne? Pak Psa baskervillské. Tuto knihu jsem jako jedinou našla v knihovně, jedná se o knihu Pes baskervillský v českém překladu na jedné straně, a anglickém na té druhé. Jelikož jsem si nechtěla rezervovávat jen české vydání, čapla jsem tohle. Když tak si procvičím i angličtinu, když chci číst ty knihy v angličtině. A poslední knihu, kterou najdete na fotce, je kniha Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války první díl. O knize jsem si myslela, že to bude pěkná bichle, takže mě docela zaskočilo, že je to tak malá kniha. Možná bych ji brzo mohla přečíst, jenže mě to moc neláká, no.


A tady mám ještě dvě knihy, Smrt krásných srnců a Podivné sestry. Smrt krásných srnců má krásnou filmovou obálku, ale film jsem neviděla, popravě, vůbec nevím do čeho jdu, tak snad to není strašný. A poslední je kniha Podivné sestry. Kniha je druhým dílem v nějaké sérii, u které si teď nevzpomínám jak se jmenuje. (Už to vím, je to Horror School, jsem dobrá, stačí se jen podívat na obálku). Četla jsem první díl, a byl to takový průměr, ale ten konec mě navnadil na další díl. I když je tahle kniha tak trochu pro dětičky, rozhodla jsem se po ní sáhnou, abych věděla, co to zas Fragment vydal. Ale hlavní důvod, proč jsem si tu knihu vzala, je ta měnící obálka, ta je fakt super.

Knihy od Tess Stimson jsem dříve neměla moc v lásce, ale kniha Hra na lež mě přesvědčila, abych autorčiným dalším knihám dala šanci. Takže když jsem v knihovně objevila Manželku, která utekla a Co je moje, je i tvoje, čapla jsem je, a z naprosto směšným výrazem jsem si je odnesla domů. Doufám, že to nedopadne strašně, protože to by mě mrzelo, jelikož u obou knih ta anotace vypadá vážně dobře. A poslední knihou, kterou mám na této fotce je kniha Merry Gentry - Pohlazení soumraku. Někde nahoře, v tomto článku je první díl. No, a když jsem šla do knihovny kvůli knihám Tess Stimson, uviděla jsem ta i tuhle, a řekla jsem si, mám doma půjčený i první díl, co když, až ho přečtu, se mi bude hodně líbit, a hodně budu chtít další díl, ale najednou v knihovně nebude? Řekla jsem si, beru ji, a neřeším to dál. Ale teď mě vážně zajímá, kdy ty knihy přečtu.

A poslední kniha, co tu mám, je kniha Chraň nás od zlého. O knize jsem se dozvěděla díky Kláře, která mi nejprve poslala trailer na stejnojmenný film. Vydržela jsem na něj koukat asi minutu, možná déle, a pak jsem to zavřela, ne díky, tohle není pro mě. Pak ale Klára napsala recenzi na tuto knihu, kterou najdete někde na jejím blogu, a dala knize opravdu pěkné hodnocení, takže když jsem knihu uviděla v knihovně, čmajzala jsem ji (čtěte půjčila). Další den jsem ji přinesla do školy ukázat spolužačce, jestli jí ten název něco neříká, nakonec mi tu knihu vzala zase jiná spolužačka, a prý je to dost divný, takže, doufám, že to není zas tak strašný jako to bylo v tom traileru na film, protože pokud jo, tak tu knihu nikdy nedočtu.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide