Návštěva knihovny #5

května 18, 2015



Tento projekt vymyslela Michelle M.
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.
Nedávno jsem udělala nájezd na knihovnu, a zase si vypůjčila příšerně mnoho knih, které přečtu ani nevím kdy.

Tak vás zdravím u dalšího článku s dalšími knihami z knihovny, které přečtu bůh ví kdy. Jako první tu mám Cizinku. Nedávno se začal vysílat seriál na motivy této knihy, zatím jsem ho ještě neviděla, ale chystám se na něj, jako na knihu, ale odrazuje mě stav knihy, je tak zničená, že stránky vypadávají, a desky nedrží se stránkami. Nejspíš si knihu seženu jako ebook, a nebo požádám mamku, aby knihu pomohla opravit, protože já jsem na tu knihu opravdu zvědavá a opravdu si ji chci přečíst. Ranhojič, další kniha, která byla zfilmovaná, myslím, že nedávno byl ten film v kině. Já jsem ten film neviděla, a knihu taky ještě nemám přečtenou, ale rozhodně až si knihu přečtu, se chci na film kouknout. Tak trochu šílení, o této knize nic nevím, jen to, že to není jen tak obyčejná kniha, je to povídková kniha. Od autora jsem žádnou knihu nečetla, tak tohle bude tak trochu premiéra, no uvidíme. Polibek pro Annu. Kdo tuhle knihu nezná, jako by nežil. Tahle kniha je skvělá, četla jsem ji už několikrát, a pokaždé se mi líbí víc a víc. Chtěla jsem si ji přečíst ještě o prázdninách, v létě, ale nestihla jsem to, takže si ji přečtu ve školním roce, vždyť se nic nestane. Knihu Inkarceron jsem měla doma už několikrát, ale nikdy jsem se k ní nedostala, tak jsem si ji půjčila znova, a doufám, že si ji brzo přečtu. Pod nekonečnou oblohou, tuto knihu jsem také již četla, ale chci ji přečíst znovu dřív, než se pouštím do zbývajících dvou díl. A poslední kniha na této fotce je Ještě než umřu. Někteří z vás možná znají filmové zpracování této knihy, které se jmenuje Now is good. Já ten film mám v počítači už dlouho, zvládla jsem se na něj koukat asi půl hodinu, a pak jsem to vzdala, hlavně proto, že nemám ráda Dakotu jako herečku, a zrovna ona v tomto filmu hraje hlavní roli, tak to prostě nešlo. Proto jsem se rozhodla dát šanci knize, doufám, že nebudu zklamaná, to by mě opravdu mrzelo, protože už teď po ni pokukuju, a chci ji začít číst, jenže nemůžu, některé jiné knihy mají přednost.

A na poslední fotce vidíte tři knihy - Okřídlenou duši, Království a Proroka. Všechny tyto tři knihy tvoří sérii Hřbitovní královna, což už podle názvu série značí, že se tam objeví nějací duchové. Jelikož tuhle sérii četla má kamarádka Klára a docela si ji vychvalovala, řekla jsem si proč ne, dám téhle duchařině šanci, a uvidím, třeba mě překvapí a nadchne tak, jako Kláru.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide