Návštěva knihovny #4

května 18, 2015



Tento projekt vymyslela Michelle M.
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.
Ahoj! Mám tu pro vás další ukázku knížek, které jsem našla (a ukořistila) v knihovně.

Takže, jak jste si určitě všimli, mám opravdu hodně knih z knihovny. Knihy První hrob napravo a Druhý hrob nalevo, jsem si vzala vlastně ani nevím proč, nejspíš jsem jen byla zvědavá, jelikož jsem ani nečetla anotace, takže o těchto knihách nic nevím, takže jsem docela zvědavá, co to zase bude. Hra na lež je moje druhá šance autorce Tess Stimsonové, už jsem od této autorky četla knihu Kdo miluje nejvíc, která mi moc nesedla, takže proto je to druhá šance, doufám, že to nebude další katastrofa. No ale kniha Zář ta je, myslím katastrofa, už ji nikdy nechci ani vidět. Do dalších dílů se nejspíš v nejbližší době pouštět nebudu. Mrzí mě to, ale o téhle knize nic dobrého napsat nemůžu. I když jsou prázdniny, tak i přes to musím přečíst tu nějakou povinnou četbu do školy. Kniha Romeo, Julie a tma mě hlavně zaujala obálkou, a k tomu nemá moc stránek, takže bych ji měla co nejdřív přečíst. Docela jsem byla překvapená, když jsem knihu Osudovou přitažlivost našla v knihovně, protože je vůbec zázrak, že do knihovny vůbec nějaké nové knihy kupují, takže bylo hned jasné, že jí tam nenechám, a jak vidíte, nenechala. Pak mám doma ještě tři díly ze série Harryho Pottera, viděla jsem filmy, ale už je to dlouho, a když do knihovny koupily knihy v novém stavu, tak jsem si řekla, pro si tu série nepřečíst, no a teď mám doma až moc těch knih, snad se mi podaří je za prázdniny přečíst.
A poslední knihy co mám doma z knihovny jsou knihy Game, Buzz a Bubble. Možná je znáte, patří do série Game. Tyto knihy jsem si v knihovně vybojovala, každý týden jsem chodila do knihovny, aby mi je nikdo nevzal, a nakonec se mi to podařilo, a já si s sebou domů postupně odnesla všechny tři díly. Vůbec nevíte jak se na tuto sérii těším, ale nevím kdy se k ní dostanu, jelikož se mi trošku ty knihy nahromadily. K tomu mám doma ještě knihy co musím přečíst dřív jako například ty, co jsou rezervované, takže tyto knihy budou muset počkat.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide