Návštěva knihovny #3

května 18, 2015


Tento projekt vymyslela Michelle M.
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.
Zdravím!
Mám tu pro vás další ukázku knížek, které jsem našla v knihovně, a na které, jak jinak, nemám čas.


Knížka Poslední píseň má opravdu krásnou filmovou obálku. Na tuto knížku se strašně těším, viděla jsem film, který se mi moc líbil. Když jsem zjistila, že film je podle knížky, byla jsem ráda, že jsem tu knížku objevila v knihovně, protože u nás v knihovně, je to jako hledat jehlu v kupce sena. Ďábel nosí Pradu, další knížka, která má svoje filmové zpracování. Film jsem viděla, a líbil se mi, tak jsem si řekla, že se podívám po knížce, no a co v knihovně nenajdu. V té knihovně je snad všechno, jen je velmi těžký tam něco najít, mají tam v tom strašný bordel. Knížku Krásné zlo jsem tam objevila náhodou, vůbec nevím, o čem to je, takže se knížka zapisuje na seznam čekatelů, až na ni přijde řada a čas, tak si ji určitě přečtu.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide