Návštěva knihovny #2

května 18, 2015


  
Tento projekt vymyslela Michelle M.
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.

Tak jsem tu zas a se mnou jsou tu další knížky, které jsem si přivlastnila z knihovny.



Pod kupolí. Víte, že dává i seriál? Pokud jste to nevěděli, tak teď už to víte, je to ten nejlepší seriál, naprosto úžasný, a hlavně, je tam Barbie. Seriál teď má pauzu, ale 1. července se vrací zpět s druhou sérii. Tu knížku mám doma už dlouho, ale pořád se k ní nemůžu dokopat, jelikož ta knížka má taky kolem 900 stránek, a k tomu mám i rezervované knížky a recenzáky. Jednou si na tu knížku prostě čas musím najít, snad to bude brzo. Měděný jezdec, další knížka, na kterou všichni pějí chválu a Nessa ji ještě nemá přečtenou, jak jinak. Clara už ji má taky přečtenou, je to strašný, ona má vždycky přečtený ty knížky neskutečně rychle a mě to trvá, jak hlemýžďovi, fakt nevím, jak to dělá. Doufám, že si na tuto knížku taky brzo najdu čas. A poslední knížka co tu mám, je Poselství růží. Jo tak o téhle knížce vám asi nic moc nepovím, jelikož sama nevím, proč jsem si tu knížku vůbec vzala, asi kvůli té obálce, ach jo, další knížka, kterou bych měla co nejdřív přečíst, ale kde mám na to vzít ten čas? :)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide