Návštěva knihovny #13

května 18, 2015

Tento projekt vymyslela Michelle M,
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.

Statistická pravděpodobnost lásky na první pohled. Tuto knihu jsem si chtěla přečíst již před dlouhou dobou, ale pak jsem na ni po pravdě zapomněla. A nedávno, co jsem navštívila znova knihovnu, po opravdu dlouhé době (asi týden), jsem ji tam objevila. Náhodou mi na ni zabloudil pohled, a když jsem si uvědomila, že je to právě tato kniha, tak jsem neváhala, a hned si ji přidala na hromádku knih, které jsem si chystala odnést. Nyní již mám knihu přečtenou, zvláště proto, že má málo stánek a velká písmenka, tak jsem ji přečetla opravdu rychle, ale také proto, že si ji někdo zarezervoval, takže ji brzo musím vrátit, a vy se můžete brzo těšit na recenzi.
Další knihou, kterou jsem si vypůjčila, je kniha Pět. Tato kniha mě zaujala díky recenzi bloggerky Katherine Paul, takže jsem uvažovala nad tím, mám si ji koupit, nemám si ji koupit. Nakonec mé rozhodování bylo vyřešeno tím, že knihu koupili do knihovny, takže jsem se rozhodla si ji tam půjčit, a když jsem do knihovny dorazila, čekala tam na mě, takže jsem si ji hned čapla, rozhodně bych ji tam nenechala, tuhle velmi zajímavou knihu, která si mě okamžitě získala svou anotací.
Ha, Ha! Další knihu, kterou jsem ukořistila, je kniha Pomsta od Michaeli Burdové. Od této autorky jsem četla jen knihu Prokletí, ze série Volání sirény. Jednalo se o první díl a právě Pomsta je druhý díl v této sérii. První díl jsem si pěkně podala, když jsem psala svůj názor na Goodreads, odnesla si pouhopouhé dvě hvězdičky, a to jsem ještě byla mírná! Ale jelikož já nesnáším neukončené série, rozhodla jsem se přeci jen jít do druhého dílu, takže jsem zvědavá, zda to dopadne stejně, nebo budu překvapená.
A další ha, ha. Knihu Zpověď od známé modelky Veroniky Kašákové jsem vůbec neměla v plánu číst, ale když ta kniha na mě vykoukla z novinek v knihovně nedokázala jsem odolat si ji prostě vzít domů a přečíst. Přiznám se, od této knihy očekávám jen to nejhorší, již jsem něco o ni četla, třeba jako, že tato kniha je naprostá zbytečnost, nebo, že je kniha plná gramatických chyb. Takže se na knihu nehorázně těším, až na ni napíšu opravdu ošklivý názor, i když, ta obálka je pěkná, což je, dle mého názoru, to jediné pěkné na této knize.
Muhehehe. Vítězný škleb. Objevila jsem v knihovně naprosto úžasnou knihu, kterou si každý z vás prostě musí přečíst! Trnový král. Naprostá bomba mezi knihami ve svém žánru. Hned, co jsem ji tam uviděla, jsem vůbec neuvažovala a hned si ji dala na kupičku knih, které si odnáším domů. Až doma jsem si uvědomila, že tato kniha je vlastně druhý díl. A jako obvykle, první díl v naší knihovně prostě nenajdete, takže se alespoň dokopu k tomu, abych si ten první díl pořídila.
Četli jste některou z výše jmenovaných knih? A jaký je na ni/ně váš názor? :-)
  

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide