Návštěva knihovny #12

května 18, 2015


Tento projekt vymyslela Michelle M,
Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.
Zdravím. Nedávno jsem opět byla v knihovně a odnesla si pár zajímavých kousků, o které bych se s vámi chtěla dneska podělit. :-)
První knihou, kterou vám tu představím, je kniha Rudý vlk. Na tuto knihu jsme narazila díky soutěži, kterou pořádalo internetové knihkupectví bux.cz. Do jejich soutěže jsem se připojila, ale bohužel jsem nevyhrála, ale to mi nezabránilo v tom, že bych si knihu přečetla jinak. Zjistila jsem totiž, že ji dokoupili do knihovny, takže okamžitě, po tom, co jsem se to dozvěděla, jsem si knihu tedy v knihovně zamluvila, a jak vidíte, mám knihu teď doma a brzo se do ni chystám.
Další knihou je kniha Miniaturista, která si mne získala svou krásnou obálkou a zajímavou anotací. Stejně jako u Rudého vlka, jsem si ji chtěla přečíst hned co vyšla, dokonce jsem zvažovala, že si ji koupím, ale z toho nakonec sešlo, když jsem zjistila, že ji mají v knihovně. Takže jsem si knihu sehnala v knihovně a doufám, že se k jejímu přečtení brzo dostanu.
Knihou, kterou právě teď čtu je právě teď zmiňovaná kniha Stříbrná zátoka. Od autorky Jojo Moyesové jsem četla její první knihu, kterou u nás vydalo nakladatelství Ikar, a neskutečně jsem se do ni zamilovala. Hned poté jsem si koupila i její druhou knihu Poslední dopis od tvé lásky, do které jsem se ještě nepustila. A nedávno Ikar vydal další autorčinu knihu Stříbrná zátoka, která má opravdu nádhernou obálku, ale začátek knihy je trošku matoucí, takže doufám, že se to brzo zlepší.
Nedávno jsem zašla i do naší dětské knihovny a objevila tam komplet Hraničářova učně. Trošku mě mrzí, že je to paperbacková kvalita, ale jinak je opravdu zajímavé čtení. Teda četla jsem zatím anotaci a první kapitolu, ale vážně mě to zaujalo, takže jsem na dobré cestě v tom, abych v této dvanácti dílné sérii pokračovala.
A poslední knihou, kterou jsem si v knihovně přivlastnila je kniha ...a je čas zabíjet. K této knize jsem se dostala hlavně díky jejímu druhému dílu, Platanová alej, kterou jsem si z knihovny také vypůjčila, ale když jsem zjistila, že je to druhý díl, vrátila jsem ho a půjčila si první. Takže si nejdříve přečtu první díl a až pak si půjčím ten druhý, na který jsem teda stejně zvědavá, jako na ten první.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide