Návštěva knihovny #1

května 18, 2015


  
A další projekt, do kterého se zapojuji, je Návštěva knihovny. Tento projekt vymyslela Michelle M. Cílem tohoto projektu, je vyfotit knížky, které jsem si vypůjčila v knihovně.
Jelikož jsem v knihovně jako doma, tak takovéto články tu budou často. :3


Knížku Koláč s kapkou jedu a Volání kukačky mají další lidé zarezervovanou, takže si se čtením těchto knížek musím pospíšit. Koláč s kapkou jedu je knížka, o které jsem neměla ani tušení, ale zaujala mě svou obálkou. Doufám, že si tuto knížku brzo přečtu, ale s tím, jak málo mám času, no nevím. Volání kukačky je nová knížka, kterou J. K. Rowlingová napsala pod pseudonymem. Tato knížka je pro mě první autorčinou knížkou, jelikož jsem od ní nečetla Harryho Pottera, ale chystám se na něj. Na knížku jsem vážně zvědavá, tak jen snad se do ní brzo pustím. Tygrovo prokletí a Tak padne nás svět, ani jsem nevěděla, že tyto knížky jsou u nás v knihovně, takže na ty se taky těším a snad je brzo začnu číst. Obě dvě tyto knížky mají moc krásnou obálku, nemůžu se na ně vynadívat.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide